0

7

افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو به ۲۶۰٪ در روز!

نرخ توکن سوزی میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) اخیراً با انجام ۲۳ تراکنش بزرگ و حذف بیش از ۴۷.۹ میلیون توکن SHIB از گردش، در عرض ۲۴ ساعت به بیش از ۲۵۰٪ افزایش یافته است.

افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو به ۲۶۰٪
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طبق داده‌های سرویس نظارت بر سوزاندن توکن‌های شیبا یعنی Shiburn، طی ۲۳ تراکنش بزرگ در مجموع 47,950,727 توکن SHIB سوزانده و به طور موثر از عرضه در گردش این ارز دیجیتال حذف شده و نرخ توکن‌ سوزی آن را نزدیک به ۲۶۰٪ نسبت به شبانه‌روز گذشته افزایش داده است.

با اینحال، این سوزاندن کمی بیش از 330 دلار است و قرار است تأثیر کمی بر عرضه در گردش کل این ارز دیجیتال داشته باشد. علیرغم تلاش‌های جامعه برای سوزاندن توکن‌های شیبا، قیمت این رمزارز آنطور که برخی انتظار داشتند افزایش پیدا نکرده است.

جامعه ارزهای دیجیتال با انتقال توکن‌ها به آدرس‌هایی که هیچ‌کس آنها را کنترل نمی‌کند به اصطلاح آدرس‌های مرده (Dead Addresses)، رمزارزها را می‌سوزاند تا آنها را از گردش حذف کند و به طور موثر عرضه موجود در بازار را کاهش دهد. در این حالت اگر تقاضا افزایش یابد، قیمت رمرارز نیز از نظر تئوری می‌تواند افزایش یابد.

برخی از تحلیلگران بر این باورند قیمت شیبا اینو ممکن است با افزایش پذیرش آن بیشتر شود، به همین خاطر تیم حامی این پروژه با همکاری‌های پیشگامانه خود قصد بالا بردن کارایی هرچه بیشتر این رمزارز را دارد.

سال گذشته تگ هویر (TAG Heuer)، برند ۱۶۲ ساله سوئیسی لوکس ساعت، اقدام به پذیرش میم کوین شیبا و دوج (DOGE) به همراه ده رمزارز دیگر برای خرید محصولات خود کرد. این شرکت «ساعت‌ها و لوازم جانبی مد روز و همچنین عینک‌ها و تلفن‌های همراه تولید شده تحت لیسانس شرکت‌های دیگر و با نام تجاری TAG Heuer را طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند».

در اوایل این ماه، سیستم پرداخت بلاک چینی FCF Pay اعلام کرد مشتریان بانک HSBC از این پس می‌توانند قسط‌های وام مسکن خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیتکوین (BTC)، XRP و شیبا اینو (SHIB) پرداخت کنند.

منبع: کریپتو گلوب

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)