0

0

آیا پشتیبانی بایننس از ارتقای Terra Classic منجر به افزایش قیمت آن خواهد شد؟

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان روز دوشنبه پشتیبانی خود از نسخه‌‌ی ارتقا یافته Terra Classic (LUNC) را اعلام کرد.

پیشتیبانی بایننس از ارتقای Terra Classic
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

ارتقاء شبکه Terra Classic (LUNC) که تاریخ احتمالی آن ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) در نظر گرفته شده، قرار است در ارتفاع بلاک ۱۱.۵۴۳.۱۵۰ رخ دهد.

این ارتقاء بخشی از طرح ۱۱۳۱۰ است که قرار است توسط گروه توسعه‌دهنده Joint L1 Task Force به رهبری پروفسور ادوارد کیم (Edward Kim) اجرا شود و هدف آن ارتقاء زنجیره ترا کلاسیک از نسخه 1.0.4 به نسخه 1.0.5 است.

طبق اعلام رسمی در تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن)، صرافی بایننس از ارتقاء بلاک چین تراکلاسیک از نسخه 1.0.4 به نسخه 1.0.5 پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود ارتفاع بلوک فعلی که ۱۱.۴۱۶.۵۰۰ است تا تاریخ ۱۴ فوریه به ارتفاع موردنظر برسد.

خرید ارز دیجیتال

بایننس سپرده‌گذاری و برداشت توکن‌های LUNC را از ارتفاع بلاک ۱۱.۵۴۱.۵۲۰ تراکلاسیک به حالت تعلیق در می‌آورد. وقتی این شبکه پس از ارتقاء پایدار شد، واریز و برداشت از سر گرفته می‌شود.

لازم به دکر است که در خلال این ارتقاء، معامله توکن‌های Terra Classic (LUNC) مختل نخواهد شد. بایننس متعهد می‌شود که تمام الزامات فنی را برای همه کاربرانی که توکن LUNC را در حساب‌های بایننس خود دارند، انجام دهد.

جامعه تراکلاسیک هفته گذشته این طرح ارتقاء را به تصویب رساند. این کار تخمین کارمزد تراکنش (مالیات گس و توکن‌سوزی) و ارتقاء زنجیره آتی را بسیار آسان‌تر و روان‌تر می‌کند. طبق توضیحاتی که در GitHub آمده، ادوارد کیم از این ارتقا به عنوان مهمترین تغییر یاد کرده است.

در واقع، این اولین ارتقاء بلاک چین Terra Classic طبق نقشه راه Q1 گروه توسعه‌دهنده Joint L1 Task Force است که بعداً به نسخه 1.0.6، Cosmos SDK ،Tendermint و نسخه 2.0.4 ارتقاء داده خواهد شد.

جالب اینجاست که این نسخه جدید، مکانیزم سوزاندن LUNC بایننس را باز می‌گرداند. این ارتقاء به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که تغییرات لازمی را که بایننس درخواست کرده اعمال کنند، تا از ماه مارس به بعد دوباره عملیات سوزاندن توکن LUNC را انجام دهند.

افزایش قیمت توکن LUNC

طرح ارتقای زنجیره تراکلاسیک، احتمالاً قیمت توکن آن یعنی LUNC را همراه با نوسانات زیاد در طول هفته افزایش می‌دهد. هفته گذشته شاهد افزایش قیمت LUNC از سطح ۰.۰۰۰۲۰ دلار بودیم.

قیمت این توکن در شبانه‌روز گذشته نزدیک به ۱٪ کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۱۸۴۳ دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته ثیت شده برای آن به ترتیب ۰.۰۰۰۱۷۸۵ و ۰.۰۰۰۱۸۸۵ دلار است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)