0

3

جنگ رابرت‌اف‌کندی جونیور با ترامپ در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴

کنفرانس بیت کوین 2024
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل ریاست‌جمهوری، پس از شایعاتی مبنی بر این‌که ممکن است به نامزدی خود برای ریاست جمهوری پایان دهد، روز جمعه در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ سخنرانی کرد. در روند این سخنرانی کندی، بارها به دونالد ترامپ اشاره شد.

کندی جونیور، کمتر از ۲۴ ساعت قبل از اینکه ترامپ در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در مرکز موسیقی شهر نشویل حاضر شود، تغییرات موضع ترامپ در ارز دیجیتال را تحسین نمود، اما در مورد مشروعیت آن تردید داشت!

کندی در این سخنرانی‌اش در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ اعلام کرد:

می‌دانم که ترامپ ممکن است برنامه‌اش را اعلام کند و به دولت ایالات متحده اجازه دهد تا یک میلیون بیت‌کوین را به عنوان یکی از ذخایر دارایی‌های استراتژیک خریداری کند. من از اشتیاق جدید رئیس جمهور ترامپ برای بیت کوین استقبال می‌کنم. 

رابرت اف کندی جونیور در  کنفرانس بیت‌ کوین 2024
رابرت اف کندی جونیور در کنفرانس بیت‌ کوین ۲۰۲۴

جنگ رابرت‌اف‌کندی جونیور با ترامپ بر سر بیت‌کوین

رابرت اف کندی با اشاره به سابقه طولانی‌اش به عنوان هولدر بیت کوین، بدبینی‌های مکرر ترامپ در سال‌های قبل را به مردم یادآوری کرد. کندی به جمعیت هشدار داد که نسبت به موضع جدید ترامپ تردید داشته باشند و گفت:

در سال ۲۰۲۱، رئیس جمهور ترامپ اعلام کرده بود که بیت کوین فقط یک کلاهبرداری به نظر می‌رسد. من خوشحالم که رئیس جمهور ترامپ این تحول را داشته است. مفتخرم که به ایجاد مسیری کمک کردم که پیروی سایر رهبران سیاسی را آسان‌تر کرد. ترامپ چهار سال فرصت داشت تا راسل گریفین، جولیان آسانژ و ادوارد اسنودن را عفو کند اما این کار را نکرد. او متعهد شد که هر سه را ببخشد.

صحبت‌های انتقادی کندی درباره بایدن

او انتقاداتی را هم به دولت بایدن داشت و اظهار داشت:

آن‌ها به FBI و آژانس‌های جاسوسی اجازه دادند تا با همکاری با رسانه‌های اجتماعی، حق آزادی بیان ما را سرکوب کنند و افرادی را که از سیاست‌های دولت انتقاد می‌کنند، بی‌اعتبار کنند.

وعده‌های رابرت اف کندی جونیور در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴!

کندی به جمعیت مشتاق گفت که در صورت انتخاب شدن ۳ فرمان اجرایی را در نخستین روزهای ریاست جمهوری صادر خواهد کرد.

  • انتقال ۲۰۰/۰۰۰ بیت کوین ایالات متحده به خزانه‌داری است تا به عنوان یک ذخیره استراتژیک نگهداری شود.
  • خرید بیت کوین روزانه ۵۵۰ عدد تا زمانی‌که خزانه‌داری آمریکا معادل ۴ میلیون بیت کوین در اختیار داشته باشد. یعنی نسبت ذخیره بیت کوین ایالات متحده به کل بیت کوین‌ها، به نسبت ذخایر طلای آمریکا از طلای جهانی برسد.
  • دستور به IRS تا بیت کوین را به عنوان یک دارایی واجد شرایط، به دارایی واقعی تبدیل کند. یعنی تراکنش‌ها را غیرقابل گزارش و در نتیجه غیرقابل مالیات در نظر بگیرند. این وعده باعث غوغای تایید از سوی جمعیت شد.

حال باید دید که ترامپ چه صحبت‌هایی را در سخنرانی امروز خود مطرح خواهد کرد و چه اثراتی بر قیمت بیت کوین خواهد داشت.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)