0

1

بیت کوین یک میلیون دلاری می‌شود!

سامسون مو (Samson Mow) مدیرعامل شرکت Pixelmatic و یکی از حامیان سرسخت بیت کوین (BTC) اظهار داشت که سقوط ارزش ارزهای فیات در آینده می‌تواند قیمت بیت کوین را در بازه‌ی پنج تا ۱۰ ساله به ۱ میلیون دلار برساند.

ارزش بیت کوین طی ۵ سال آینده به دلیل سقوط ارزهای فیات به ۱ میلیون دلار خواهد رسید
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

با وجود اینکه کماکان بازار کریپتوکارنسی روند نزولی خود را ادامه می‌دهد، سامسون مو معتقد است که بیت کوین (BTC) به عنوان ارز دیجیتال پیشرو بازار کریپتوکارنسی می‌تواند در پنج تا ۱۰ سال آینده به سطح قیمت ۱ میلیون دلاری برسد. سقوط ارزش ارزهای فیات یک کاتالیزور اصلی برای به حقیقت پیوستن این پیش‌بینی خواهد بود، که به گفته او می‌تواند بسیار سریع و به‌صورت ناگهانی اتفاق بیفتد.

او در مصاحبه اخیر خود گفت:

این اتفاق یک شبه رخ می‌دهد و سپس شما پول نقد بی ارزش خود را با بیل داخل فرغون خواهید ریخت.

وی پیش‌بینی خود از آینده بیت کوین را هنگام اظهارنظر در مورد وضعیت فعلی پذیرش بیت‌کوین در کشور السالوادور و حدود یک سال پس از قبول کردن آن به عنوان یک ارز قانونی در این کشور انجام داد. مو گفت که علیرغم نرخ استفاده نسبتاً پایین و دسترسی نابرابر به زیرساخت‌های پرداخت بیت کوین در این کشور، این تصمیم السالوادور را یک موفقیت کلی می‌داند:

شما اساساً در حال بازسازی زیرساخت‌های بانکداری سنتی در یک کشور هستید. بنابراین این فرایند مدتی طول خواهد کشید و در ابتدا دسترسی به این امکانات در سرتاسر کشور نابرابر خواهد بود.

به گفته مو، نوسانات بالای بیت کوین یکی از دلایلی است که شهروندان السالوادور همچنان به استفاده از پول نقد به جای این ارز دیجیتال برای گذراندن زندگی روزمره خود متکی هستند. البته او این چالش را نیز موقتی می‌داند زیرا با نزدیک شدن بیت کوین به محدوده قیمت ۱ میلیون دلاری نوسانات آن هم کاهش یافته و به‌طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتی در حال حاضر مو معتقد است که السالوادور می‌تواند در ترغیب سایر کشورها به الگوبرداری از آن نقش داشته باشد. به ویژه اینکه جامعه محلی پر جنب‌و‌جوش و مردمی ‌بیت کوین در کشور السالوادور تاکنون نقش مهمی را در پذیرش این ارز دیجیتال ایفا کرده است.

به اعتقاد او:

هر کشوری که می‌خواهد با موفقیت بیت کوین را در سیستم مالی خود جای دهد، ترکیبی از ابتکارات کلی و زیرساختی برای متعادل کردن درآمیختن اقتصاد دیجیتال و سنتی مورد نیاز است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)