0

3

ETFهای بیت کوین و رقابت بر سر حجم ورودی

بلک راک به عنوان بزرگ‌ترین ETFهای بیت کوین در جهان از رقیب خود (گری اسکیل) پیشی گرفت.

ETFهای بیت کوین و حجم ورودی آن‌ها
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بلک راک به عنوان بزرگ‌ترین ETFهای بیت کوین در جهان از رقیب خود (گری اسکیل) پیشی گرفت.
ETF بیت کوین ۲۰ میلیارد دلاری بلک راک در ۲۸ می (۸خرداد)، حجم ورودی بیش از ۱۰۲ میلیون دلار را ثبت کرد. این در حالی بود که ETF گری اسکیل (Grayscale) مجددا کاهش ورودی داشت.

طبق گزارش‌ها، صندوق قابل معامله بیت‌کوین بلک راک از گری اسکیل پیشی گرفته است. تا پایان معاملات روز قبل (۲۸ می)، بلک راک ورودی ۱۰۲.۵ میلیون دلاری را تجربه کرد، در حالی که گری اسکیل خروجی ۱۰۵ میلیون دلاری را ثبت کرده بود. طبق گزارشات با این جریان ورودی، ETF بیت کوین بلک راک در مجموع به ۲۸۸/۶۷۰ بیت کوین رسید.

خرید ارز دیجیتال

در گزارش امروز بلومبرگ با استناد به داده‌های مستند گفته شده که صندوق بلک راک تا روز سه‌شنبه ۱۹.۶۸ میلیارد دلار بیت‌کوین در اختیار داشت، در حالی که گری اسکیل دارای ۱۹.۶۵ میلیارد دلار بود. این دو صندوق از بزرگ‌ترین ETFهای بیت کوین هستند.

ETFهای بیت کوین در سراسر جهان در حال حاضر بیش از یک میلیون بیت کوین به ارزش بیش از ۶۸ میلیارد دلار را در اختیار دارند که تقریباً معادل ۵.۱۰% از عرضه بیت کوینی‌ست که در گردش است.

رابطه‌ی افزایش حجم ورودیETF با قیمت بیت کوین

در روزهای گذشته تب داغ ای‌تی‌اف‌های اتریوم نیز به بازار کریپتو کارنسی اضافه شد و رشد ۲۷ درصدی را در کندل هفتگی آن رقم زد. افزایش حجم ورودی ETFهای بیت کوین و اتریوم می‌تواند مقداری از عرضه را دور از دسترس نگه‌ دارد. این مساله برای برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری اتریوم (مثلا در کشور هنگ کنگ)، با امکان استیکینگ اثر مضاعفی خواهد داشت. استیکینگ در ETFهای اتریوم و ری-استکینگ به عنوان طرح جدیدی از بلاک‌چین اتریوم، بخش قابل توجهی از عرضه را از دسترس خارج می‌کند که می‌تواند موجب افزایش قیمت در میان مدت باشد. تا جایی که بسیاری از تحلیلگران معتقدند رشد اتریوم و آلت سیزن بعدی در راه است. آلت سیزن اصطلاحی‌ست که به زمان رشدهای چشم‌گیر و پامپ‌های شگفت انگیز آلت‌ کوین‌ها گفته می‌شود و فرصت‌های ترید بسیاری را برای معامله‌گران فراهم می‌کند.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای بیت کوین و خرید و فروش بیت‌کوین وارد لینک مربوطه شوید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)