0

0

افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم به دنبال انتشار گزارش امیدوارکننده مشاغل در ایالات متحده آمریکا

ارزش بیت کوین، اتریوم و بازار ارزهای دیجیتال روز جمعه پس از انتشار گزارشی که نشان داد اقتصاد ایالات متحده ۲۶۱ هزار شغل در ماه اکتبر ایجاد کرده است، جهش کردند.

افزایش قیمت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به دنبال انتشار گزارش امیدوار کننده مشاغل در ایالات متحده آمریکا
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

روز جمعه ارزش بیت کوین (BTC) به همراه سهام شرکت‌ها پس از انتشار گزارشی از وزارت کار آمریکا که نشان می‌داد نرخ رشد ایجاد شغل در ایالات متحده افزایش یافته است، جهش کرد.

بزرگترین ارز دیجیتال بازار کریپتو کارنسی در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲۱،۲۴۶ دلار معامله شد که ۴.۸ درصد افزایش در ۲۴ ساعت اخیر را نشان می‌دهد. طبق داده‌های سایت CoinGecko، این اولین بار است که این دارایی دیجیتال از ماه سپتامبر به قیمت بیش از ۲۱ هزار دلار رسیده است. اتریوم (ETH) به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، حتی عملکرد بهتری نیز داشته است. این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته با رشد ۷ درصدی به قیمت ۱۶۵۲ دلار رسید.

هر دو این ارز‌های دیجیتال در هفته گذشته رشد قابل‌توجهی داشته‌اند. اتریوم نزدیک به ۱۰ درصد رشد کرده است در حالی که قیمت بیت کوین ۴.۷ درصد بالاتر از هفت روز قبل آن است.

بقیه ۲۰ کوین و توکن برتر بازار به‌جز هشتمین دارایی بزرگ دیجیتال، دوج کوین (Dogecoin) نیز در وضعیت صعودی بوده‌اند. پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه برنامه‌های مرتبط با حوزه‌ی دارایی‌های رمزنگاری شده توییتر ممکن است در حال تغییر باشند، قیمت میم کوین مورد علاقه ایلان ماسک ۲.۶ درصد کاهش یافت. در حال حاضر و پس از خرید پلتفرم توییتر توسط مدیرعامل تسلا، دوج کوین اکنون ۰.۱۲ دلار قیمت دارد که در عرض هفت روز قیمت آن ۶۵ درصد افزایش یافته است.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پول نو

گزارش وزارت کار آمریکا نشان داد که اقتصاد ایالات متحده در ماه اکتبر ۲۶۱ هزار شغل ایجاد کرده است، اما نرخ بیکاری با ۰.۲ درصد افزایش به ۳.۷ درصد رسید که بیش از پیش‌بینی‌ها بود.

اخبار افزایش قیمت سهام در سرتاسر خبرگزاری‌ها منتشر شده است، زیرا سرمایه گذاران به مجموعه اطلاعات منتشر‌شده در مورد افزایش اندک نرخ بیکاری و افزایش تعداد شغل ایجادشده واکنش مثبتی نشان داده‌اند. در حال حاضر فعالین بازار دارایی‌های دیجیتال و سهام امید دارند تا بانک مرکزی آمریکا از سیاست‌های تهاجمی و خصمانه خود عقب‌نشینی کند.

در این هفته بازار کریپتو کارنسی تا حد زیادی از بازار سهام ایالات متحده پیروی کرده است، زیرا بانک مرکزی آمریکا بر این عقیده است که تا زمانی که تورم کاهش نیابد، به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد. در حال حاضر تورم آمریکا در بالاترین حد خود در ۴۰ سال گذشته قرار گرفته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)