0

3

آپتوبر فرا رسیده؛ قیمت بیت کوین و اتریوم پامپ می‌شود!

قیمت بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در فریمی ۱۵ دقیقه‌ای نزدیک به ۴ درصد افزایش یافت که عاملی برای پیش‌بینی‌های صعودی در ماه اکتبر شده است.

افزایش قیمت ناگهانی بیتکوین و اتریوم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پس از جهشی غیرمنتظره در قیمت بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سایر ارزهای دیجیتال در آغاز ماه اکتبر، بیش از ۷۰ میلیون دلار موقعیت شورت (فروش) ناگهان نقد شد.

طبق داده‌های TradingView، این رشد ناگهانی قیمت بیت کوین تنها در عرض ۱۵ دقیقه شاهد افزایشی ۳ درصدی از 27,100 دلار به 28053 دلار بوده است.

به همین ترتیب، قیمت اتر نیز افزایش یافت و با جهشی 4.7 درصدی به 1755 دلار رسید.

دلیل این حرکت قیمت ناگهانی هنوز مشخص نیست. اما بسیاری از مفسران اظهار کردند این حرکت با شروع ماه اکتبر که اصطلاحا کاربران دنیای کریپتو آن را آپتوبر (Uptober) می‌نامند، مطابقت دارد. سایر اعضای جامعه نیز پرسیدند «کسی چیزی می‌داند» که ما از آن بی‌خبریم.

آپتوبر (Uptober) یک اصطلاح کریپتویی برای ماه اکتبر است که معمولاً ماهی صعودی برای قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. بر اساس داده‌های CoinGlass، اکتبر از سال ۲۰۱۳ تنها دو بار بازده ماهانه منفی داشته است.

خرید ارز دیجیتال

یکی از رویدادهایی که بازار کریپتو به آن امیدوار است، تایید بالقوه راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است. با اینحال، اکثر تحلیلگران، ژانویه ۲۰۲۴ را محتمل‌ترین تاریخ برای چنین اعلامیه‌ای عنوان می‌کنند.

اگرچه ممکن است کسانی که موقعیت‌های اسپات و لانگ داشته‌اند، اولین پرایس اکشن قابل‌توجه این ماه را جشن گرفته باشند، اما وضع برای معامله‌گرانی که موقعیت شورت داشتند برعکس بوده است.

این افزایش سریع قیمت باعث شد ۷۰ میلیون دلار در موقعیت‌های فروش تنها در عرض دو ساعت نقد شوند.

بر اساس داده‌های Coinglass، نزدیک به ۳۶ میلیون دلار شورت BTC و ۲۳ میلیون دلار شورت ETH به دلیل این حرکت ناگهانی قیمت از دست رفتند یا به اصطلاحی رکت شدند.

خرید بیت کوین

منبع: کوین تلگراف

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)