0

5

نوسان بیت کوین با عبور گلوله از بیخ گوش ترامپ!

ترور ناموفق ترامپ
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

حوالی ساعت ۲ بامداد امروز، دونالد ترامپ مورد سوء قصد قرار گرفت. این اتفاق میان هواداران و در زمان سخنرانی انتخاباتی‌اش در ایالت پنسیلوانیا رخ داد. لازم به ذکر است که ترور موفق نبوده و گلوله به گوش راست او برخورد کرد. تا کنون در جریان ترور ناموفق ترامپ، یک جوان ۲۰ ساله دستگیر شده است.

اتفاقات پس از ترور ناموفق ترامپ

پس از این اتفاق، تاکنون سران برخی از کشورها رویداد پیش آمده را محکوم کردند. انگلستان گفت:

چنین اتفاقاتی در سیاست ما جایی ندارد.

جو بایدن نیز با دونالد ترامپ تماس تلفنی داشت. ایلان ماسک هم در واکنش به این رویداد، حمایت تمام قد خود را از ترامپ ابراز کرد. پیش‌بینی می‌شود که ترور ترامپ، به‌خصوص در ایالت مهم پنسیلوانیا، به افزایش محبوبیت این نامزد انتخاباتی آمریکا منجر شود.

واکنش قیمت بیت کوین به ترور ناموفق ترامپ

با توجه به این‌که جامعه ارزهای دیجیتال به صعود بیت کوین با حمایت‌های ترامپ امیدوار بود، نتیجه ترور ناموفق ترامپ روی قیمت بیت کوین هم تاثیر گذاشت! بیت کوین با خبر عدم موفقیت این اقدام تا لحظه انتشار این خبر، با رشد همراه بوده است. در حال حاضر قیمت بیت کوین پس از ۱۱ روز، بالاخره موفق به باز پس گرفتن کانال ۶۰/۰۰۰ دلاری شد!

خرید آسان بیت کوین تنها با چند کلیک!

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)