0

1

بیت کوین دیگر رنگ ۴۰ هزار دلار را هم نمی‌بیند

عبور میانگین متحرک ۲۰۰-هفته‌ای بیت کوین از مرز ۴۰,۰۰۰ دلار
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

با عبور میانگین متحرک ۲۰۰-هفته‌ای بیت کوین از مرز ۴۰,۰۰۰ دلار، احتمال آن که دیگر فرصتی برای خرید این رمزارز زیر این سطح قیمتی داشته باشیم بسیار کم به نظر می‌رسد. به گفته آدام بک، مدیرعامل Blockstream، این شاخص تکنیکال کلیدی، که به عنوان یک سطح حمایتی مهم برای بیت کوین شناخته می‌شود، برای اولین بار از این قیمت عبور کرده است.

تاریخ نشان داده است که بیت کوین به ندرت زیر میانگین متحرک ۲۰۰-هفته‌ای خود بسته می‌شود، حتی در دوره‌های اصلاح شدید. به عنوان مثال، در رویداد «پنج‌شنبه سیاه» مارس ۲۰۲۰ که بیت کوین به طور موقت ۵۰٪ سقوط کرد، این رمزارز به زیر این شاخص سقوط کرد اما به سرعت توانست خود را بازیابی کند. از این رو، احتمال اینکه فرصت خرید زیر ۴۰,۰۰۰ دلار دیگر تکرار شود، بسیار اندک است.

در حال حاضر، قیمت بیت کوین در حدود ۶۸,۳۵۲ دلار معامله می‌شود و تحلیلگران سطوح مقاومت بعدی را در حدود ۷۱,۲۰۰ دلار بر اساس شاخص‌های تکنیکالی مانند Bollinger Bands پیش‌بینی می‌کنند. برای تأیید یک روند صعودی جدید، بیت کوین نیاز دارد تا بسته هفتگی خود را بالاتر از این سطح مقاومتی ثبت کند.

اگرچه قیمت بیت کوین توانست به تازگی سطح ۶۹,۰۰۰ دلار را به دست بیاورد، اما همچنان این سؤال باقی است که آیا این افزایش قیمت کوتاه‌مدت است یا نه. شرط‌بندی‌های انجام‌شده در Polymarket نشان می‌دهد که احتمال رسیدن بیت کوین به ۷۰,۰۰۰ دلار در اکتبر حدود ۷۰٪ است، همچنین ۷۳٪ احتمال دارد که این رمزارز در سال ۲۰۲۴ به بالاترین سطح تاریخی جدیدی برسد.

منبع: یوتودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)