0

4

بیت‌کوین در مسیر ۱۰۰ هزار دلار؛ انتخابات آمریکا نمی‌تواند جلوی موج صعودی را بگیرد!

بیت کوین در مسیر ۱۰۰ هزار دلار
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

دَن تاپیرو، بنیان‌گذار شرکت ۱۰T هولدینگز، در تاریخ ۱۰ اکتبر در کنفرانس پرمیشن‌لس در سالت لیک سیتیِ یوتا، اعلام کرد که نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تأثیری بر روند صعودی بیت‌کوین نخواهد داشت و قیمت بیت‌کوین به‌زودی به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید، صرف‌نظر از اینکه کدام کاندیدا پیروز شود.

تاپیرو در این پنل گفت: “فکر نمی‌کنم واقعاً مهم باشد. همه چیز در حال صعود است و انتخابات هم خواهد گذشت.” او معتقد است که بیت‌کوین به‌عنوان نمادی برای صنعت رمزارزها به سمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار حرکت خواهد کرد و سایر دارایی‌ها نیز از آن پیروی خواهند کرد.

با نزدیک شدن به انتخابات نوامبر، رقابت بین دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه که قول داده آمریکا را “پایتخت رمزارزهای جهان” کند، و کامالا هریس، نامزد دموکرات که به‌طور مقایسه‌ای کمتر در مورد این صنعت صحبت کرده، شدت گرفته است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تحت رهبری گری جنسلر، رویکردی تهاجمی در برابر تخلفات ادعایی شرکت‌های رمزارزی داشته و بسیاری در این صنعت، دموکرات‌ها را که در حال حاضر کاخ سفید را در اختیار دارند، به عنوان مخالفان رمزارزها می‌بینند.

ترامپ وعده داده که جنسلر را از سمت خود برکنار کند؛ این در حالی است که هریس نیز در ماه سپتامبر از تکنولوژی بلاکچین به عنوان یکی از فناوری‌های نوظهوری که آمریکا باید در آن‌ها “پیشرو” باقی بماند، نام برده است. در همین راستا، استعفای گربیر گروال، رئیس بخش اجرای SEC در دوم اکتبر، شاید نشان از تغییر رویکرد در این نهاد تحت مدیریت فعلی داشته باشد.

بر اساس نظر CK ژنگ، رئیس سرمایه‌گذاری ZX Squared Capital، بیت‌کوین فارغ از نتیجه انتخابات از این رویداد سود خواهد برد. او همچنین اشاره کرد که تأثیر هاوینگ بیت‌کوین در ماه آوریل، معمولاً به یک فصل چهارم قدرتمند منجر می‌شود و هر دو نامزد انتخابات از پرداختن به مسئله بدهی‌ها و کسری‌های فزاینده آمریکا در این انتخابات خودداری کرده‌اند که این موضوع به نفع بیت‌کوین است.

تاپیرو بر این باور است که تغییر به سمت بلاکچین برای ذخیره‌سازی ارزش، حرکتی جهانی و فراتر از یک انتخابات است. او گفت: “این روند ادامه دارد و گسترش می‌یابد، زیرا جهانی است.”

منبع: کوین‌تلگراف

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)