0

0

پیش‌بینی تیم دریپر؛ بیت کوین ۲۵۰ هزار دلاری در شش ماه آینده!

تیم دریپر پشتیبان پلتفرم اسکایپ، همچنان به رسیدن قیمت بیت کوین (BTC) به اهدافی نجومی معتقد است.

پیش‌بینی تیم دریپر؛ بیت کوین ۲۵۰ هزار دلاری در شش ماه آینده!
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

تیم دریپر (Tim Draper) سرمایه‌دار برجسته و علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال طی حضور خود در کنفرانس سالانه فناوری Web Summit که در پرتغال برگزار شد، پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین (BTC) بزرگترین ارز دیجیتال بازار کریپتو کارنسی، می‌تواند تا ژانویه سال ۲۰۲۳ به قیمت ۲۵۰ هزار دلار برسد. دریپر همچنان بر این باور است که زنان می‌توانند پادشاه رمزارز‌های بازار کریپتوکارنسی را به سمت این قیمت سوق دهند.

همانطور که از گزارش‌ها پیداست، این سرمایه گذار خطرپذیر که از حامیان اولیه شرکت‌هایی مانند هات میل (Hotmail) و اسکایپ (Skype) نیز بوده است، پیش بینی کرد که فعالان زن حاضر در بازار بیت کوین می‌توانند به‌طورقابل‌توجهی پایگاه اجتماعی کاربران بزرگترین ارزهای دیجیتال را گسترش دهند.

طبق تحقیقات انجام‌شده توسط شرکت مدیریت سرمایه گذاری نیویورک لایف (New York Life Investment Management)، ۵۱ درصد از ثروتمندان ایالات متحده را زنان تشکیل می‌دهند.

دریپر در سال ۲۰۱۴ تعداد ۳۰ هزار بیت کوین که توسط مارشال‌های ایالات متحده از بازار دارک نت جاده ابریشم توقیف شده بود را خریداری کرد. در آن زمان او به‌درستی پیش بینی کرد که قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان طی سه سال از ۱۰ هزار دلار فراتر خواهد رفت. بیت کوین در اواخر سال ۲۰۱۷ به مرز ۲۰ هزار دلار نزدیک شد.

برای سال‌ها متمادی دریپر پیش‌بینی کرده بود که بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۳ به ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید. برای رسیدن به این هدف، قیمت ارز دیجیتال برتر بازار باید ۱۰۹۰ درصد افزایش یابد. بسیار بعید است که رمزارز بیت کوین حتی در شش ماه آینده نیز بتواند به سطح قیمت مورد نظر دریپر برسد.

بیت کوین در حال حاضر کمی بالاتر از سطح ۲۱ هزار دلار معامله می‌شود، اما در نوامبر سال گذشته بود که به ۶۹ هزار دلار نیز رسید. دریپر با این حال می‌گوید که بازار نزولی اخیر او را نگران نمی‌کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)