0

0

پیش‌بینی بلندمدت وضعیت بیت کوین از زبان تحلیلگر باسابقه

لین آلدن (Lyn Alden)، تحلیلگر مشهور و باسابقه که شرکت سرمایه‌گذاری خود را دارد، نظراتش را در مورد بیتکوین (BTC) با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت.

پیش بینی وضعیت بیتکوین توسط لین آلدن
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

لین آلدن دیدگاه مثبت بلندمدتی را در مورد طلا و بیت کوین (BTC) به اشتراک گذاشت و از مشکلات مالی قریب‌الوقوع در جهان به عنوان عاملی مهم یاد کرد.

آلدن در مورد اینکه قیمت بیت کوین در شش ماه آینده چه روندی را دنبال خواهد کرد، به نظری قطعی نرسیده است، اما اعتقاد دارد این ارز دیجیتال قطعاً برای یک دوره دو ساله و پس از آن روندی صعودی خواهد داشت.

این تحلیلگر معتقد است توانایی بیت کوین برای بقا حتی در مواجهه با سرکوبی هماهنگ‌شده در سطح جهانی (که می‌تواند بدترین سناریو باشد) به توانایی آن در ایجاد پایگاهی غیرمتمرکز در چند منطقه کوچک در سراسر جهان بستگی دارد. به عقیده وی، این مناطق به‌طوربالقوه مزایای قابل‌توجهی از بیت کوین به دست خواهند آورد.

آلدن همچنین اظهار کرد به‌خصوص از زمانی که نمی‌توان بیتکوین را مستقیماً از محیط کارگزاری خریداری کرد، از طریق کارگزارانی مانند MSTR و GBTC سرمایه‌گذاری‌های کوچکی در پورتفولیوی خود انجام داده است. با اینحال، او تأکید می‌کند داشتن دارایی‌های واقعی بر اینگونه اوراق ارجحیت دارد.

به گفته این تحلیلگر، چند سال گذشته مشکلات مالی زیادی برای بسیاری از سرمایه‌گذاران به وجود آورده و سال ۲۰۱۹ شاهد تعدادی رویداد «بی‌سابقه» بوده که بعید به نظر می‌رسد دوباره اتفاق بیفتد. آلدن پیش‌بینی می‌کند این روند در دهه آینده ادامه خواهد داشت.

منبع: بیت کوین سیستمی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)