0

0

دی پگ شدن استیبل کوین USDR و سقوط ۵۰ درصدی قیمت آن!

دی پگ شدن استیبل کوین Real USD که با دارایی‌های از نوع مستغلات پشتیبانی می‌شد، باعث کاهش ۵۰ درصدی قیمت آن شده است.

کاهش ۵۰ درصدی قیمت استیبل کوین usdr
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

استیبل کوین USDR که توسط TangibleDAO منتشر شده است، پیش از آنکه قیمت آن در روز چهارشنبه دستخوش روندی نزولی شود، ارزش بازاری در حدود ۴۵ میلیون دلار داشت. طبق وبسایت TangibleDAO، این دارایی «نوع جدیدی از پول با پشتوانه املاک و مستغلات بوده که بازدهی ۸ تا ۱۵ درصدی در سال عرضه می‌کرد».

استیبل کوین‌ها به گونه‌ای تضمین‌شده طراحی شده‌اند، زیرا با دارایی‌های رایجی مانند ارز فیات پیوند دارند و پشتیبانی می‌شوند. وقتی سرمایه‌گذاران اعتماد خود را به این دارایی‌های با پشتوانه از دست بدهند، ارزش آنها از بین خواهند رفت.

افت ۵۰ درصدی قیمت USDR / عکس: کوین گیکو

طبق داشبورد تجزیه و تحلیل Dune، استیبل کوین USDR ممکن است به دلیل هجوم بازخریدها، پیوند خود را از دست داده باشد. وثیقه یا ضامن این استیبل کوین عمدتاً از دارایی‌های غیر نقدشونده مانند املاک و مستغلات و دارایی‌های نقدی مانند DAI بوده است. به نظر می‌رسد ۱۱.۸ میلیون دلار از DAI که تا ۱۰ اکتبر به عنوان وثیقه این استیبل کوین بوده، در طول بازخریدها به طور کامل نقد شده‌ و تنها دارایی‌های عمدتاً غیر نقدشونده باقی مانده‌ است.

افزایش زیاد بازخریدها / عکس: داشبورد تحلیلی Dune

با توجه به داشبورد مذکور، اگر توکن بومی این پروژه یعنی TNGBL را در نظر نگیرید، هم اکنون می‌توان استیبل کوین USDR را وثیقه کرد. اگر این توکن را دارید، نسبت وثیقه آن ۱۰۲٪ است.

ارز دیجیتال

داشبورد خود این استیبل کوین نیز ادعا می‌کند مقداری از USDR با همین رمزارز پشتیبانی می‌شود. ۶۲۸۱۰ USDR به عنوان وثیقه در نظر گرفته شده است.

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)