0

0

کاهش قیمت دوباره بیت کوین علیرغم تلاش گاوها برای رساندن آن به ۳۰ هزار دلار!

قیمت بیت کوین (BTC) از منطقه ۲۸۸۰۰ دلار در حال نزول است. اگر حرکت واضحی به زیر سطح حمایت ۲۷۵۰۰ دلار صورت گیرد، قیمت این رمزارز ممکن است شتاب نزولی پیدا کند.

قیمت بیت کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

قیمت بیت کوین توانست بیشتر از سطح مقاومت ۲۸۵۰۰ دلار بالاتر رود. با این حال، این رمزارز در تلاش برای رسیدن به سطوح بالاتر از ۲۸۸۰۰ و ۲۹۰۰۰ دلار است.

اوج نوسان اخیر آن تقریباً ۲۸۵۹۵ دلار قبل از اصلاح نزولی بود و قیمتش به زیر سطح حمایت ۲۸۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته کاهش یافت؛ خرس ها قیمت را به زیر منطقه حمایتی ۲۸۰۰۰ دلار رساندند.

خرید ارز دیجیتال

کاهش قیمت تا نزدیکای ۲۷۵۸۷ دلار تشکیل شده و اکنون در حال تثبیت زیان است. قیمت فعلی بیت کوین بالای ۲۸۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۸۱۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل‌گیری است.

مقاومت فوری نزدیک به سطح ۲۷۸۲۰ دلار است که نزدیک به ۲۳.۶٪ سطح فیب اصلاحی حرکت نزولی از ۲۸۵۹۵ دلار به پایین ۲۷۵۷۸ دلار است.

مقاومت اصلی بعدی نزدیک منطقه ۲۸۱۰۰ دلار و خط روند است. این مقاومت نزدیک به ۵۰٪ سطح فیب اصلاحی حرکت نزولی از نوسان ۲۸۵۹۵ دلار به پایین ۲۷۵۷۸ دلار است. مقاومت اصلی اکنون در محدوده ۲۸۸۰۰ دلار در حال شکل‌گیری است. حرکتی واضح به بالای این سطح می‌تواند قیمت بیت کوین را به سمت مقاومت ۲۹۲۰۰ دلاری هدایت کند. کسب سودهای بیشتر ممکن است نیاز به آزمایش محدوده مقاومتی ۳۰۰۰۰ دلاری داشته باشد.

آیا بیت کوین کاهش قیمت بیشتری خواهد داشت؟

اگر قیمت بیت کوین نتواند مقاومت ۲۸۱۰۰ دلاری را از بین ببرد، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند؛ حمایت فوری در این حالت در محدوده  ۲۷۶۰۰ خواهد بود.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۷۵۰۰ دلاری است. شکست نزولی به زیر این سطح حمایتی ممکن است جرقه نزول جدیدی را ایجاد کند. حمایت مهم بعدی نزدیک به سطح ۲۷۰۰۰ دلار است؛ کمتر از این سطح نیز ممکن است قیمت ۲۶۶۰۰ دلار را تجربه کند.

شاخص‌های فنی:

MACD ساعتی؛ MACD اکنون در منطقه نزولی در حال افزایش است.

RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی)؛ RSI برای جفت BTC/USD اکنون زیر سطح ۵۰ است.

سطوح حمایتی مهم؛ ۲۷۵۰۰ دلار و به دنبال آن ۲۷۰۰۰ دلار.

سطوح مقاومتی مهم؛  ۲۸۱۰۰، ۲۸۵۰۰ و ۲۸۸۰۰ دلار.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)