0

1

نتیجه حمله نهنگ‌ها به صرافی بیت فینیکس چه بود؟

به نظر می‌رسد یک نفر قصد داشته با واریز مقدار بسیار زیادی ریپل به صرافی بیتفینکس، به این پلتفرم حمله کند.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

صرافی Bitfinex اخیرا اطلاع داده که پلتفرم آن مورد حمله هکری قرار گرفته است. یک فرد توکن‌های XRP خود به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را به این صرافی واریز کرده و قصد داشته یک حمله از نوع Partial Payments در این صرافی انجام دهد. اما آیا این حجم بالای جابجایی کار یک نهنگ بوده است؟

خرید ارز دیجیتال

پاسخ این سوال منفی است. در حقیقت بلاک چین ریپل یک قابلیت به نام Partial Payment دارد که این امکان را فراهم می‌کند تا افراد بتوانند مقدار بیشتری نسبت به موجودی ریپل واقعی‌شان انتقال دهند. این قابلیت در حقیقت برای تسهیل پرداخت‌ها طراحی شده است با این حال هکر صرافی بیت فینیکس از این ویژگی سوء استفاده کرده است.

در حقیقت این فرد مقدار بسیار کمتری ریپل داشته، اما با استفاده از قابلیتی که شبکه ریپل دارد، طوری این انتقال را نشان داده گویا حجم آن بسیار بالاتر بوده است.

با همه این‌ها امروز مدیر تکنولوژی صرافی Bitfinex اعلام کرد که این پلتفرم بدون هیچ خسارتی این حمله را مدیریت کرده است و صرافی با هیچ مشکلی مواجه نشده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)