0

6

بلک راک با تبلیغ جدید ETF بیت کوین دنیا را شوکه کرد!

ای تی اف‌های بیت کوین توجه بسیاری از سرمایه گذاران را جلب کرده‌اند و شرکت‌های مختلف مانند بلک راک در حال افزایش تبلیغات این صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین هستند.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کمپانی بلک راک که یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌های مدیریت دارایی را در جهان اداره می‌کند، جزو اولین شرکت‌هایی‌ست که در خواست تایید ای تی اف‌های بیت کوین را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا داده بود و نهایتا در ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ درخواست آن تایید شد.

هرچند در چند هفته‌ای که از تایید ETFهای بیت کوین گذشته، این شرکت حجم بالایی از سرمایه را به صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین خود جذب کرده، اما به نظر می‌رسد تازه آغاز راه برای این شرکت است.

خرید ارز دیجیتال

بلک راک در تبلیغ جدید خود، به سرمایه گذاران نوید داده است که می‌توانند از این پس صندوق‌های iShares بیت کوین را به راحتی در حساب بروکر مدیریت کرده و به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشند. البته تبلیغات از این دست توسط پلتفرم‌های دیگری که امکان سرمایه گذاری در ETFهای بیت کوین را فراهم می‌کنند نیز در حال افزایش است و به نظر می‌رسد تازه کار این پلتفرم‌ها کار خود را در جهت جذب سرمایه گذاران آغاز کرده‌اند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)