0

0

آیا صندوق بلک راک یکی از نهنگ‌های توکن PEPE است؟

با محبوب‌ شدن روزافزون میم کوین‌ها در سراسر جهان، وبسایت تحلیل داده Lookonchain به‌تازگی تراکنشی را به اشتراک گذاشته که باعث بروز واکنش‌های متفاوتی در فضای کریپتو شده است. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، در ساعات اولیه روز پنجشنبه، یک آدرس کیف پول منتسب به صندوق BlackRock در مجموع ۱.۲۷ تریلیون توکن پپه (PEPE) به ارزش تقریبی ۱.۹۸ میلیون دلار را از صرافی بایننس برداشت و به چهار آدرس مختلف واریز کرده است.

صندوق بلک راک نهنگ توکن پپه
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

نگاهی جزئی‌تر به فعالیت‌های این کیف پول، جامعه کریپتو را به این فکر واداشته که آیا این آدرس‌ها به شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری آمریکایی BlackRock مربوط می‌شوند یا خیر.

در حالی که برخی از اعضای جامعه استدلال‌شان این است که ممکن است ارتباطی بین آنها وجود داشته باشد، تعداد کثیری معتقدند برچسب کیف پولی که نام بلک راک را بر خود دارد، هیچ ارتباطی با این شرکت که به عنوان بزرگترین مدیر دارایی با بیش از ۱۰ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت شناخته می‌شود، ندارد.

خرید ارز دیجیتال

بخشی از بحث این است که بر اساس صداقتی که بلک راک در دنیای سرمایه‌گذاری دارد، گرفتن پوزیشن در میم کوین‌ها احتمالاً اقدام هوشمندانه‌ای برای این شرکت نیست. نوسانات و بی‌ثباتی بالای این نوع دارایی‌ها نیز خود از دغدغه‌های اصلی است که احتمالاً این شرکت برتر و تعدادی دیگر را از سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها باز داشته است.

میم کوین‌ها و استقبال گسترده از آنها

چندان غیرعادی نیست که ببینیم سرمایه‌گذاران صنایع بزرگ و پیشرو، میم کوین‌ها را با آغوش باز پذیرفته‌اند و استقبال زیادی از آنها کرده‌اند. اگر به خاطر داشته باشیم مارک کوبان، یکی از حامیان و مروجین اصلی دوج کوین (DOGE)، اولین میم کوین صنعت کریپتو، بوده است.

تیم دالاس ماوریکس او با حمایت زیاد وی، از Dogecoin به عنوان روشی برای پرداخت بلیط و کالاهایش حمایت کرد. تسلا، شرکت تولید خودروهای برقی ایلان ماسک نیز در همین راستا اقداماتی انجام داده که در آن DOGE را برای برخی از محصولات خود پذیرش کرده است.

اگرچه کمپانی بلک راک دیدی مثبت به کریپتو دارد و با صرافی کوین بیس نیز مشارکت‌هایی داشته اما این شرکت هیچ سرمایه گذاری ملموسی در بیت کوین انجام نداده است، چه برسد به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال PEPE. با این حال بسیار بعید به نظر می‌رسد این کمپانی چنین اقدامی کرده باشد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)