0

2

ملاقات مدیران بلک راک و SEC؛ جلسه‌ای سرنوشت ساز برای بیت کوین

بلک راک جزو کمپانی‌های مالی فعال آمریکایی به شمار می‌رود که حجم دارایی بسیار بالایی را در اختیار دارد. این شرکت درخواست ETF بیت کوین خود را به SEC داده بود و اکنون مدیران آن در حال مذاکره با یکدیگر هستند.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طبق اخبار سایت بلومبرگ، مدیران ارشد کمپانی بلک راک و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا طی جلسه‌ای درباره ETF بیت کوین به گفتگو نشسته‌اند. البته این اولین جلسه حضوری این دو نیست و در ۲۰ نوامبر نیز یک نشست دیگر باهم داشته‌اند.

طبق اطلاعاتی که آقای Eric Balchunas، تحلیلگر حوزه ETF خبررسانی بلومبرگ به اشتراک گذاشته است، سران ارشد SEC و شرکت بلک راک بار دیگر روز گذشته ملاقات داشته‌اند. در این جلسه مدیران بلک راک، مدلی به روزرسانی شده از ETF بیت کوین را در اختیار اعضای SEC قرار داده‌اند.

خرید ارز دیجیتال

این نسخه از ETF بیت کوین، براساس نظرات اعضای کمیسیون بورس و اوراق بهادار در جلسه قبلی (۲۰ نوامبر) به‌روز‌رسانی‌ شده است تا بتواند رضایت مدیران SEC را برای نهایی شدن ای تی اف بیت کوین به دست آورد.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)