0

4

دارایی‌های بریج‌شده به شبکهٔ Base از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشت!

بیس (Base) شبکه لایه دو کوین بیس به‌تازگی شاهد انتقال بیش از صد میلیون دلار دارایی به زنجیره خود بوده است.

انتقال صد میلیون دلار دارایی به شبکه جدید بیس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

طبق داده‌های آنچینی L2beat، صد و یازده میلیون دلار رمزارز به شبکهٔ Base منتقل شده است. کوین بیس که  این راه‌حل لایه دو را برای بالا بردن مقیاس‌پذیری بلاک چین اتریوم در ماه فوریه معرفی کرد، در ۳ اوت اعلام کرد دسترسی به شبکه اصلی را هفته آینده و همزمان با اتصال پلی به اتریوم گسترش خواهد داد.

ارز دیجیتال

با اتصال این پل کاربران می‌توانند توکن‌ها را بین دو شبکهٔ بیس و اتریوم جابه‌جا کنند. سیستم اثبات تقلب (Fraud Proof) این راه‌حل لایه دو، همچنان در دست توسعه است. اثبات تقلب این امکان را به کاربران می‌دهد تا اعتبار تراکنش‌ها یا به‌روزرسانی‌ها را در این بلاک چین به چالش بکشند. اگر شخصی تراکنش یا به‌روزرسانی نامعتبر را ارسال کند، دیگران می‌توانند مدرکی مبنی بر تقلبی بودن آن ارائه دهند.

کوین بیس از این محصول خود با عنوان  «Onchain Summer» یاد می‌کند، که شاهد همکاری تعدادی از برندها از جمله Coca-Cola و OpenSea با این صرافی در رویدادهای آنچینی خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، شبکهٔ اصلی Base در تاریخ ۱۳ جولای راه‌انداری شد که در ابتدا فقط برای توسعه‌دهندگان در دسترس بود. با این حال، در آستانه لانچ رسمی این شبکه، چندین کاربر با استفاده از قرارداد پراکسی و سایر پل‌های غیررسمی برای معامله میم کوین‌های جدید، دارایی‌های رمزارزی خود را به این شبکه منتقل کردند که منجر به افزایش فعالیت در این شبکه شده است.

میم کوین‌ها و سودآوری آنها

این راه‌حل جدید همراه با افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم، سود زیادی عایدش شد. سود حاصل از شبکهٔ Base  از حدود ۱۳۰۰۰ دلار در ۲۹ جولای به بیش از  ۴۳۰۰۰۰ دلار در ۳۰ جولای افزایش یافت.

صرافی کوین بیس در گزارش درآمد سه ماهه دوم خود به سهامداران، از Base به عنوان ابتکاری یاد کرد که جاه‌طلبی‌های این شرکت را برای گسترش تجارت خود به غیر از صرفاً انجام معاملات برآورده خواهد کرد.

در این گزارش آمده است: «راه‌حل Base یک سرمایه‌گذاری در زیرساخت بلاک چین است که انتظار داریم هزینه‌های تراکنش را کم و سرعت آن را زیاد کند؛ عناصری کلیدی که معتقدیم به مرور زمان موارد استفاده جدیدی پیدا خواهند کرد.»

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)