0

0

تعداد آدرس‌های کیف‌پول‌های شیبا از مرز ۱.۳ میلیون گذشت

تعداد آدرس‌های نگهدارنده توکن‌های شیبا اینو (SHIB) روی بلاک چین اتریوم، به تازگی از مرز ۱.۳ میلیون عبور کرد. این در حالی‌ست که پروژه لایه ۲ “شیباریوم” که به منظور حل مقیاس‌پذیری اتریوم از آن استفاده خواهد شد، هنوز لانچ نشده است.

تعداد آدرس‌های کیف‌پول‌های شیبا از مرز ۱.۳ میلیون گذشت
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس داده‌های موجود در شبکه اتریوم که توسط وبسایت ” CoinMarketCap“، هم‌اکنون ۱٬۳۰۹٬۴۹۲ کیف‌پول اتریومی، دارای شیبا اینو هستند. این رقم در ابتدای این ماه، حدود ۱٬۲۷۵ میلیون بود.

شمار هولدرهای شیبا اینو دارد زودتر از حد انتظار و حتی پیش از عرضه «شیباریوم» افزایش پیدا می‌کند. شیباریوم یک راه‌حل لایه دوم برای ارتقای اکوسیستم شیبا اینوست که سعی می‌کند تراکنش‌ها را سریع‌تر و ارزان‌تر پردازش کند. با این حال اما ابهامات زیادی حول نحوه عرضه و کاربرد شیباریوم وجود دارد.

شیباریوم برای پردازش تراکنش‌های اکوسیستم شیبا، با اتریوم همکاری می‌کند. این همکاری بار زیادی از حجم تراکنش‌ها را از روی شیبا اینو کم می‌کند و آن‌ها را به دوش اتریوم می‌اندازد. پس از پردازش تراکنش‌ها توسط اتریوم، اطلاعات آن‌ها به زنجیره شیباریوم پس فرستاده می‌شود.

در ادامه هم این لایه دوم توکن‌های درحال گردش در بازار را می‌سوزاند تا به رشد قیمت آن کمک کند. این فرایند که «توکن‌سوزی» نامیده می‌شود، به این صورت انجام می‌شود که توکن‌ها به والت‌هایی فرستاده می‌شوند که تنها قابل دریافت توکن دارند، و نه ارسال. این کیف‌پول‌ها را، با عنوان «کیف‌پول‌های مرده» می‌شناسیم. شیباریوم اینگونه عمل می‌کند که SHIB می‌سوزاند و برای انتقال SHIBها به والت‌های مرده، از توکن BONE استفاده می‌کند.

در ابتدای این ماه، SHIB به همراه توکن بومی «بلاک‌چینِ بلاک‌چین‌ها» یعنی پولکادات (DOT) و برخی دیگر، به سیستم اثبات ذخایر بایننس هم افزوده شدند. اثبات ذخایر بایننس، سیستمی‌ست که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق یک ابزار کریپتویی به نام «درخت مرکل»، از ماهیت و وجود سرمایه خود در صرافی اطمینان حاصل کنند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)