0

1

وضعیت ETFهای بیت کوین و اتریوم در هفته‌ای که گذشت

آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند در قیمت بیت کوین و اتریوم تاثیر بگذارد؛ عرضه و تقاضای ETFهای اسپات بیت کوین و اتریوم در ایالات متحده است. بنابراین طبق روال هر شنبه، با تعطیلات پایان هفته معاملاتی، وضعیت صندوق‌های قابل معامله بیت کوین و اتریوم ایالات متحده را بررسی می‌کنیم.

وضعیت ETF اسپات بیت کوین در هفته گذشته

به گزارش sosovalue؛ جریان ورودی و خروجی ETFهای بیت کوین ایالات متحده در هفته گذشته؛ با ثبت ورودی خالص ۴۰۳ میلیون دلاری بسته شد. جالب است بدانید که ۲۶۳ میلیون دلار از این میزان، متعلق به روز گذشته (۱۳ سپتامبر) بود! ورودی خالص روز گذشته به تنهایی بیش از نیمی از ورودی هفته را تشکیل داده و بیش‌ترین ورودی متعلق به صندوق‌های زیر است:

  • Fidelity ETF FBTC: $102million
  • ARKB: $99.2741 million
  • Grayscale ETF GBTC: $6.6639 million

وضعیت ETF اسپات اتریوم در هفته گذشته

به گزارش sosovalue؛ ETFهای اتریوم ایالات متحده در هفته گذشته، بر خلاف بیت کوین، شاهد خروجی ۱۲.۹۲ میلیون دلاری بود. در بیشتر روزهای هفته گذشته شاهد خروج سرمایه از ETFهای اتریوم بودیم و تنها در ۱۰ و ۱۳ سپتامبر با ورودی بسیار محدودی مواجه شدیم. با وجود ورودی قابل توجه ETFهای بیت کوین در روز گذشته، اتریوم عملکرد قابل دفاعی از خود نشان نداد و ورودی ضعیف ۱.۵۲ میلیون دلاری را ثبت کرد.

مطابق میزان عرضه و تقاضای ETFها، واضح است که قیمت بیت کوین در روز گذشته با رشد نسبی همراه بود و قیمت اتریوم رشد محسوسی را تجربه نکرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)