0

0

ویتالیک بوترین بار دیگر اترهای خود را فروخت!

ویتالیک بوترین بخش دیگری از اتر (ETH) خود را به بیت استمپ (Bitstamp) منتقل کرده است؛ در این قسمت میزان فروش او طی ۴ ماه اخیر آورده شده است.

ویتالیک بوترین بخشی از اترهای خود را فروخت
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

برنامه‌نویس افسانه‌ای، ویتالیک بوترین که دومین پلتفرم بزرگ بلاک چینی یعنی اتریوم را پایه‌گذاری کرده، اخیراً بار دیگر مقداری زیادی اتر را به یک صرافی منتقل کرده است. با توجه به پست اخیر اکانت ایکس Lookonchain که کیف پول‌های «Smart Money» و سایر آدرس‌های بزرگ را ردیابی می‌کند، مقصد این تراکنش احتمالا صرافی Bitstamp بوده است.

بوترین این بار، ۱۰۰۰ اتر ETH (به ارزش تقریبی ۱.۶۴ میلیون دلار) را به صرافی بیت استمپ منتقل کرد. رهبر اتریوم طی دو ماه گذشته در مجموع ۴۴۰۰ ETH (بیش از ۷ میلیون دلار) را به این صرافی ارسال کرده است.

طبق گزارشات لوک آنچین، حدود دو هفته پیش، بوترین تقریباً ۴۰۰ ETH (به ارزش یک میلیون دلار) را به صرافی آمریکایی برجسته کوین بیس (Coinbase) منتقل کرد. یک ماه قبل از آن، به گفته منبع فوق، وی  ۶۰۰  اتر را به قصد فروش به همین مقصد ارسال کرده است.

هر بار که بوترین اترها را به صرافی‌‌ها منتقل کرده، تأثیر خاصی بر قیمت این دارایی نداشته است.

خرید ارز دیجیتال

برداشت انبوه اتریوم از صرافی‌ها

همانطور که دو روز پیش بر اساس داده‌های آنچینی Santiment گزارش شد، نهنگ‌های ناشناس ۱۱۰ هزار ETH به ارزش تقریبی ۱۸۱ میلیون دلار را از صرافی‌های متمرکز انتقال دادند.

این بزرگترین خروج اتریوم از CEXها از تاریخ ۲۱ سپتامبر بوده است. طبق داده‌های سنتیمنت تعداد کل عرضه اتریوم که توسط صرافی‌ها نگهداری می‌شود اکنون در پایین‌ترین سطح خود در بیش از ۵ سال گذشته قرار دارد، در حالی که عرضه آن در خارج از صرافی‌ها به بالاترین حد تاریخی ۱۱۵.۸۸ میلیون اتریوم رسیده است.

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)