0

0

پلیس کانادا مرکز تحقیقات ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کرد

سرویس پلیس شهر کلگری (Calgary) کانادا در حال راه‌اندازی مرکز تحقیقات ارزهای دیجیتال با مشارکت شرکت بلاک چینی Chainalysis برای کمک به مبارزه با جرایم رمزنگاری است. طبق توضیحات Chainalysis، این مرکز مجریان قانون را قادر می‌سازد تا با جرم و جنایتی که با استفاده از فناوری بلاک چین روی می‌دهد مقابله کنند.

تاسیس مرکز تحقیقات ارزهای دیجیتال در کانادا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

سرویس پلیس کلگری، بزرگترین شهر در استان آلبرتا در غرب کانادا هفته گذشته اعلام کرد در حال تأسیس «مرکز تحقیقات ارزهای دیجیتال» است. در این اعلامیه آمده:

سرویس پلیس کلگری در حال همکاری ویژه‌ای با Chainalysis برای کمک به مبارزه با جرایم کریپتویی است.

خرید ارز دیجیتال

پلیس کلگری خاطرنشان کرد تأسیس مرکز تحقیقات ارزهای دیجیتال، توانایی ما را برای تضمین امنیت عمومی شهروندان، امکان نظارت پیشگیرانه، افزایش مهارت‌های تحقیقاتی فنی و تأمین نیروی متخصص برای اجرای قانون تقویت می‌کند.

بر اساس این اعلامیه، ساکنان کلگری در سال گذشته خسارتی بالغ بر ۱۳.۹ میلیون دلار را به دلیل جرایم مربوط به ارزهای دیجیتال به پلیس گزارش کرده‌اند و ۳.۲ میلیون دلار دیگر نیز تا کنون در سال جاری گزارش شده است.

پلیس این ناحیه تأکید کرد بررسی کامل جرایم سایبری، به‌ویژه کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال، به دلیل عوامل پیچیده مختلف، از جمله مکان‌ها و حوزه‌های قضایی مختلف بین‌المللی، تکنیک‌های پیچیده جنایی و پیشرفت سریع فناوری، می‌تواند برای مجریان قانون دشوار باشد.

Chainalysis تأسیس این مرکز جدید را اقدامی پیشگامانه توصیف کرد که مجریان قانون را قادر می‌سازد با جرم و جنایتی که با استفاده از فناوری بلاک چین روی می‌دهد مقابله کنند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)