0

2

سویی دفتر سفارش مخصوص ساخت ابزارهای DeFi را راه‌اندازی می‌کند

بنیاد Sui به‌تازگی یک دفتر سفارش غیرمتمرکز با نام «DeepBook» را راه‌اندازی کرده که به گفته آن «فروشگاهی چند منظوره برای تجارت دارایی‌های دیجیتال» است.

سویی دیپ بوک را برای ساخت ابزارهای دیفای راه‌اندازی می‌کند
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

هدف بنیاد Sui از ایجاد این دفتر سفارش جدید کمک به توسعه‌دهندگان است تا با استفاده از آن برنامه‌هایی بسازند که بتوان توکن‌ها را به صورت یکپارچه رد و بدل کرد.

گرگ سیورونیس (Greg Siourounis)، مدیرعامل بنیاد سوئی معتقد است دیپ بوک بستری اساسی برای ساخت هر ابزار DeFi مبتنی بر بلاک چین است. این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد در بخش فنی این محصول Mysten Labs و MovEX نیز با ما همکاری داشتند.

خرید ارز دیجیتال

سیورونیس همچنین اظهار کرد: «ترکیب ظرفیت منحصربه‌فرد Sui برای تراکنش‌های موازی با یک دفتر سفارش عمومی آنچینی به جامعه امکان ایجاد تسهیلات معاملاتی را می‌دهد که به طور منحصربه‌فردی شفاف، مقیاس‌پذیر و قابل استفاده برای هر پروژه دیفای در شبکه باشد.»

 کاهش وابستگی

این کار می تواند به کاهش وابستگی معامله گران ارزهای دیجیتال به صرافی های متمرکز مانند Binance یا Coinbase کمک کند.

در این بیانیه آمده: «دیپ بوک در سطح پایه بسیاری از مزایای ارائه‌شده توسط صرافی‌های متمرکز سنتی را در شبکه غیرمتمرکز Sui در دسترس قرار می‌دهد. صرافی‌های کریپتویی متمرکز به عنوان واسطه بین خریداران و فروشندگان عمل می‌کنند … و بر کنترل کلیدهای خصوصی کیف پول کریپتویی کاربران کنترل دارند. در نتیجه کاربر ممکن است در صورت هک یا منحل شدن صرافی کل دارایی خود را از دست بدهد.»

شبکه سویی با هدف رقابت با بلاک چین‌هایی مانند اتریوم و سولانا توسط Mysten Labs ایجاد شد و در حال حاضر توسط ایوان چنگ Evan Cheng، رئیس سابق تحقیق و توسعه در کیف پول کریپتویی Novi Financial متا اداره می‌شود.

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)