0

2

تاریخ جدید هارد فورک کاردانو؛ دلیل تاخیر چیست؟

تاخیر در هاردفورک کاردانو
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

هارد فورک کاردانو (هارد فورک چانگ) به دلیل تاخیرهای مبادله به ماه آینده منتقل شده است. این تأخیر هم‌زمان با بحث‌هایی است که پیرامون مشارکت احتمالی چارلز هاسکینسون (بنیانگذار Cardano) و با شبکه بلاک‌چین رقیب (Algorand) است. هدف این تأخیر اطمینان از آمادگی کامل اکوسیستم برای نقطه عطفی مهم است.

تاثیر هاردفورک کاردانو

این یک لحظه مهم برای Cardano است؛ زیرا اولین بار است که ارتقای Cardano بسیاری از اعضای جامعه و مهندسان را در فرآیند تصمیم‌گیری درگیر کرده است. این تغییر در حکمرانی نشان‌دهنده یک تغییر گام در نحوه تصمیم‌گیری به عنوان یک جامعه است. با قریب‌الوقوع بودن چانگ، قدرت تصمیم‌گیری زنجیره‌ای در دستان جامعه خواهد بود. یعنی به هر یک از اعضا این امکان را می‌دهد تا نقش مهمی در سفر کاردانو ایفا کنند. پیش‌بینی می‌شود که این تغییرات تاثیر مثبتی بر قیمت کاردانو داشته باشد.

همچنین با معرفی ویژگی‌های جدید برای بهبود امنیت داده‌ها، قابلیت‌های قرارداد هوشمند را افزایش می‌دهد.

در میان انتظار برای هارد فورک چانگ، هاسکینسون به هدف دیگری چشم دوخته است. بنیانگذار Cardano به پتانسیل ایجاد یک “قدرت هوش مصنوعی غیرمتمرکز” از طریق مشارکت با الگوراند(Algo) امیدوار است. گری مالوف، مدیر ارشد فناوری در Algorand و هاسکینسون، به نظر می‌رسد که مشتاق بحث بیشتر در مورد چشم‌انداز هستند.

دلیل تاخیر هاردفورک کاردانو

در ۲۳ آگوست، Intersect (یک سازمان عضویت Cardano) اعلام کرد که هارد فورک چانگ از ۲۷ آگوست به ۱ سپتامبر موکول شد. هاسکینسون فاش کرد که این امر ناشی از آماده نبودن برخی صرافی ها، به ویژه Binance است. به نظر می‌رسد بایننس و چند صرافی دیگر، به زمان بیشتری نیاز دارند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)