0

2

کاردانو از نسخهٔ جدید شبکه هیدرا (Hydra) رونمایی کرد

بر اساس خبری که توسعه‌دهنده کاردانو، سباستین ناگل (Sebastian Nagel) در X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت، هیدرا (Hydra) راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ کاردانو به‌تازگی در اوایل این هفته آپگرید شده است.

آپدیت جدید شبکه لایه دو هیدرا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

به گفته ناگل این ارتقا به‌خوبی با کلاینت Cardano Node v8.1.2 و همچنین پروتکل Mithril که اخیراً توسط Input Output Global (IOG) راه‌اندازی شده، سازگار است.

نسخه جدید هیدرا (۰.۱۲.۰) ابتدا در ۳۰ جولای روی شبکه اصلی منتشر شد. هدف از این طراحی متحول ساختن فرآیندهای مرتبط با همگام‌سازی نودها در شبکه کاردانو است تا آنها را برای توسعه‌دهندگان مطلوب‌تر سازد.

علاوه بر این ویژگی‌ها، ارتقای جدید هیدرا با اعمال برخی بهینه‌سازی‌های کدی، امنیت و عملکرد آنچینی این شبکه لایه دو را افزایش داده است. با این قابلیت‌های سریع و ایمن‌تر، هیدرا به دستاوردهای مختلف جدیدی دست خواهد یافت.

خرید ارز دیجیتال

انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از انتشار این راه‌حل لایه دو  توسط شرکت‌کنندگان در همایش آتی ارزهای دیجیتال تحت عنوان Rare Evo 2023 که در دنور، کلرادو بین تاریخ‌های ۲۴ و ۲۶ آگوست برگزار می‌شود، به اشتراک گذاشته شود. هیدرا در ابتدا به نسخه ۰.۱۱.۰ ارتقاء یافته بود که با اضافه کردن بخش پشتیبانی تراکنش‌های زماندار به آن، کاملاً شبیه به شبکه لایه یک کاردانو شده بود.

ارتقاء کاردانو و تأثیر آن بر قیمت توکن ADA

این ارتقای آخر ممکن است مانند هر ارتقای دیگری بر قیمت توکن ADA تأثیر مثبت بگذارد. درست پس از اینکه کاردانو آیکن (Aiken) را راه‌اندازی کرد، زبان برنامه‌نویسی و کیت ابزار برای ساده‌سازی توسعه قراردادهای هوشمند در بلاک چین کاردانو شروع به کار کرد و قیمت ADA ، ۶ درصد افزایش یافت.

خرید کاردانو

از زمان انتشار این به‌روزرسانی نیز قیمت آدا ۱.۵۱٪ افزایش یافته و اکنون با قیمت ۰.۲۶۸۱ دلار معامله می‌شود. گاوهای کاردانو ممکن است از این قابلیت جدید استفاده کنند و به انباشت بیشتر این ارز دیجیتال روی بیاورند که می‌تواند به ایجاد بهبودی پس از رکود بازار در این هفته کمک کنند.

منبع: کوین گیپ

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)