0

0

واکنش بنیانگذار کاردانو به افزایش قیمت ADA و اشاره‌اش‌ به پیشرفت‌های آتی این شبکه

به گفته چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، ارتقای بعدی کاردانو باعث رشد و سودمندی این شبکه خواهد شد.

واکنش بنیانگذار کاردانو به افزایش قیمت ADA و اشاره‌اش‌ به پیشرفت‌های آتی این شبکه
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

توکن بومی شبکه کاردانو یعنی ADA، هفته دوم سال جدید را با جهشی نزدیک به ۱۰ درصد آغاز کرد. این دومین هفته متوالی رشد قیمت برای ADA پس از کاهش یک ماهه قبلی است. در مجموع، قیمت کاردانو از ابتدای سال ۲۰۲۳ تقریباً ۳۰ درصد افزایش یافته است.

فقط باید منتظر بمانید تا CIP 1694 (پروژه بعدی کاردانو) و MBO (سازمان مبتنی بر اعضا) قفل این کامیونیتی را باز کند. میلیون‌ها نفر با هم برای رشد و کارایی بیشتر کار می‌کنند.

چارلز هاسکینسون، ۸ ژانویه ۲۰۲۳

چارلز هاسکینسون با این بیانیه که منتظر اجرای طرح ارتقای ۱۶۹۴ باشند، به طرفداران پرشور اخبار جامعه کاردانو پاسخ داده است. به گفته این توسعه‌دهنده بلاک چین، این نوآوری قفل جامعه کاردانو را «باز» می‌کند و میلیون‌ها نفر با هم برای رشد و بازدهی مطلوب کار خواهند کرد.

عصر روشنگری

طرح ارتقای ۱۶۹۴ کاردانو، طرحی برای ورود به فاز ولتر (Voltaire Phase) است. این فاز که نام یک فیلسوف فرانسوی را بر خود دارد، دارای سیستم رأی‌گیری و خزانه‌داری است که کاردانو را به یک بلاک چین مستقل و کاملاً دموکراتیک تبدیل خواهد کرد.

طبق نقشه راه کاردانو، این مرحله پنجمین و آخرین مرحله توسعه این شبکه است. همانطور که هاسکینسون قبلاً نیز گفته بود، ولتر به بقیه صنعت کریپتو نشان خواهد داد که چگونه مدیریت غیرمتمرکز بلاک چین را پیاده‌سازی کنند. این طراح پروژه با لحنی رقابتی گفت: «درست مانند کاری که با استیکینگ کاردانو انجام دادیم.»

رویداد مهم قبلی در شبکه کاردانو هارد فورک Vasil بود. این ارتقاء موفقیت‌آمیز بود و در اواخر ماه سپتامبر صورت گرفت، اما ADA به‌سختی به این نوآوری واکنش نشان داد!

خرید کاردانو
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)