0

3

سیرکل نقشه‌راه و پلتفرم توسعه قراردادهای هوشمند خود را پاییز امسال اعلام و راه‌اندازی می‌‌کند

جرمی آلر (Jeremy Allaire)، مدیرعامل سیرکل (Circle) اعلام کرده که این شرکت در پاییز امسال نقشه‌راهی جدید برای پرداخت‌های پایدار استیبل کوین و یکپارچه‌سازی کراس چینی عرضه خواهد کرد. علاوه براین، سیرکل قصد دارد یک پلتفرم توسعه قرارداد هوشمند نیز راه‌اندازی کند تا دسترسی و استفاده از فناوری را برای توسعه دهندگان وب۲ آسان‌تر کند.

نقشه‌راه و پلتفرم توسعه قراردادهای هوشمند سیرکل
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

جرمی آلر در خصوص این اقدام اظهار کرده ساخت برنامه‌های وب۳ پیچیده است و ایجاد یک تجربه کاربری برای کاربران وب۲ به‌خصوص در زنجیره‌های مختلف یک چالش محسوب می‌شود. ایجاد و استقرار قراردادهای هوشمند و اجرای ایمن آنها روی زنجیره‌ها دشوار است و چیزی نیست که اکثر شرکت‌ها مایل به انجام باشند.

ارز دیجیتال

در حال حاضر این شرکت در مراحل اولیه توسعه کیف پول و استیبل کوین خود است. ۳ میلیارد کیف پول دیجیتال در بخش‌های متنوعی از محصولات و خدمات اصلی وب۲ موجود است، بنابراین تخمین زده می‌شود که ۸۰ میلیون کیف پول وب۳ وجود داشته باشد.

با این کیف پول قابل برنامه‌ریزی، توسعه‌دهندگانی که با توسعه وب۲ راحت هستند، می‌توانند به سرعت و به‌راحتی تجربه کیف پول وب۳ چند زنجیره‌ای را در برنامه‌های خود داشته باشند (iOS، Android و به‌زودی Web SDK).

این کیف پول‌ها کاربران را بدون روش‌های پیچیده به سیستم خود اضافه و امکان تعامل روان را فراهم می‌کنند، زیرا کاربران نیازی به داشتن توکن‌های گس یا دانستن اینکه از کدام بلاک چین دارند استفاده کنند، ندارند.

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)