0

3

در دنیای NFT چه می‌گذرد؟ کالکشن کوکاکولا، NFT بروس لی و بیشتر!

شرکت کوکاکولا قصدد ارد تا با همکاری بلاک چین لایه 2 «Base»، اولین کالکشن NFT خود را راه‌اندازی کند. از طرفی خانواده بروس لی هم با انتشار تیزری سعی کرده تا موفقیت مجموعه NFT او را بیشتر کنند.

در دنیای NFT چه می‌گذرد؟ کالکشن کوکاکولا، NFT بروس لی و بیشتر!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

برند مشهور «کوکاکولا» تصمیم گرفته تا برای مجموعه NFT خود، از شبکه جدید «بیس Base» استفاده کند. شبکه بیس در ۹ آگوست لانچ شد و استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفت.

شرکت نوشیدنی‌های غیرالکلی کوکاکولا سعی می‌کند تا وارد دنیای بزرگ NFT شود. برای اولین کالکشن هم، این برند تصمیم گرفته تا از شبکه جدید Base که صرافی بزرگ «کوین بیس» خالق آن است، استفاده کند. دیروز، کوین بیس در توییتی اعلام کرد که کوکاکولا هم قرار است در ایونت «Onchain Summer» حضور داشته باشد. این ایونت قرار است تا از شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان مختلف میزبانی کند که به معرفی شبکه Base در ابتدای فعالیتش کمک بسیاری می‌کند.

NFT کوکاکولا

کالکشن «Masterpiece» یا «شاهکار» کوکاکولا چاشنی آثار هنری بزرگ دنیا را به همراه دارد. نقاشی‌های مثل «The Scram یا جیغ» اثر ادوارد مونک روی یک بطری کوکاکولا یکی از NFTهای این مجموعه است!

خرید ارز دیجیتال

آواتارهای کلکسیونی «ردیت Reddit» از مرز ۲۰ میلیون عدد عبور کرد

ان‌اف‌تی‌های مینت‌شده شبکه اجتماعی ردیت روی شبکه پالیگان از مرز ۲۰ میلیون عبور کرده. حالا این تعداد NFT در اختیار حدودا ۱۶٬۳۰۰ کلکسیونر قرار دارند. بر اساس اطلاعات وبسایت «Dune Analytics»، مجموع فروش این کالکشن NFT از مرز ۴۰ میلیون دلار عبور کرده است.

کالکشن اواتاری ردیت Reddit

۱۳ آگوست، بنیان‌گذار پالیگان «ساندیپ نایل وال Sandeep Nailwal» گفت پروژه‌های پالیگان آرام آرام به نقاط عطف مهمی در رشد پروژه‌هایشان نزدیک می‌شوند. چه این پروژه‌ها، کالکشن ردیت باشد یا مجموعه‌های برندهای بزرگ دیگری مثل “نایکی“.

تیزر جدید انیمه‌ای “بروس لی”

به تازگی پروژه انیمه‌ای جدیدی با حضور بروس لی منتشر شده که جار و جنجال زیادی به پا کرده. این انیمه با اسم «خاندان لی House of Lee» قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود. تیزر آن هم توسط دختر بروس لی، «شانون لی Shannon Lee» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده.

بررسی‌ها نشان می‌دهد استودیوی انیمیشن‌سازی چینی «Shockunit» که برای تولید پروژه‌های NFT شناخته می‌شود، در این پروژه نقش داشته. این در حالی‌ست که آرتیست اصلی این انیمه‌ هم «امیلی یانگ Emily Yang» است که یکی از انیماتورهای موفق دنیای NFT به شمار می‌رود.

تهیه‌کننده این پروژه هم «Shibuya» است که مالک پلتفرمی در حوزه افزایش سرمایه از طریق فروش NFT است. این شرکت در آوریل با تولید و مینت ۴۹٬۰۰۰ نسخه از پروژه «خاندان لی : پیدایش» توانستند حدود ۷۰۰٬۰۰۰ دلار جذب سرمایه کنند. یکی دیگر از اهداف این تیزر، تبلیغ کردن برای پروژه «خاندان لی : پیدایش» است. چرا که از زمان مینت تا کنون، قیمت این کالکشن از ۱۵ دلار به ۶ دلار کاهش پیدا کرده!

مجموعه NFT بروس لی
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)