0

1

کوین بیس دو آلتکوین مهم را در معاملات فیوچرز خود لیست می‌کند

کوین بیس گلوبال (Coinbase Global)، صرافی بین‌المللی معاملات فیوچرز کوین بیس، در بیانیه رسمی خود اعلام کرد لیستی فیوچرز برای ارزهای دیجیتال سولانا (SOL) و آوالانچ (AVAX) ایجاد کرده است.

لیست شدن آوالانچ و سولانا در معاملات فیوچرز کوین بیس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس این بیانیه، بازارهای SOL-PERP و AVAX-PERP در صورت احراز شرایط نقدینگی، فردا (۱۴ نوامبر ۲۰۲۳) حوالی ساعت ۱۹:۰۰ راه‌اندازی می‌شوند.

همانطور که در ماه مه امسال بیانیه‌اش منتشر شد، صرافی کوین بیس گلوبال در قالب شرکتی که پیش از این خدماتی در بازار فیوچرز نداشته شروع به فعالیت خواهد کرد و قصد دارد سهمی از شکاف بازار را که پس از سقوط صرافی FTX به وجود آمده، به خود اختصاص دهد.

خرید ارز دیجیتال

در آن زمان کوین بیس گفته بود کاربران می‌توانند از طریق این صرافی به معاملات فیوچرز دائمی در کشورهای واجد شرایط بپردازند.

این شرکت به دنبال کاهش وابستگی خود به درآمد حاصل از معاملات اسپات است که به دنبال گزارش‌های ناامیدکننده سود سه ماهه اخیر، بر عملکرد سهام آن تأثیر منفی گذاشته است. به گفته این صرافی، معاملات فیوچرز دائمی، سهم قابل‌توجهی تا ۷۵ درصد از کل حجم معاملات ارزهای دیجیتال جهانی را تشکیل می‌دهند.

این شرکت همچنین در تلاش است تا ریسک‌های مرتبط با بلاتکلیفی‌های نظارتی را نیز کاهش دهد.

منبع: بیتکوین سیستمی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)