0

0

 رئیس حقوقی کوین ‌بیس طرح گزارش مالیات بر دارایی‌های دیجیتال را به چالش می‌کشد!

پل گروال (Paul Grewal)، رئیس حقوقی کوین‌بیس، نگرانی‌ خود را در مورد آنچه که وی به عنوان نظارت بیش از حد سرویس درآمد داخلی (IRS) بر دارایی‌های دیجیتال می‌داند، ابراز کرده است.

تشدید نظارت سرویس درآمد داخلی IRS بر دارایی‌های دیجیتال
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

امروز، پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین‌بیس، در رشته توییتی از کسانی که به عدالت اهمیت می‌دهند و از نوآوری آمریکایی حمایت می‌کنند، خواست تا با مقررات پیشنهادی خزانه‌داری برای گزارش‌دهی مالیات بر دارایی‌های دیجیتال مخالفت کنند.

نگرانی‌های شدید نظارتی

نگرانی‌های گروال حول مقررات مطرح‌شده‌ای است که به نظر وی بیش از قوانین گزارش مالیاتی تعیین‌شده برای سیستم های مالی سنتی است. او معتقد است این مقررات به طور بالقوه می‌توانند مانع رشد صنعت دارایی دیجیتال که هنوز در مراحل اولیه خود است، شود. چنین سختگیری‌هایی حتی می‌تواند باعث نوسانی شدن قیمت بیت کوین گردد.

طبق گفته گروال، این قوانین پیشنهادی، نظارت بر فعالیت‌های مالی شهروندان عادی را حتی در حد «خرید یک فنجان قهوه» تهدید می‌کند. چنین الزامات گزارش‌دهی می‌تواند حفظ حریم خصوصی را نقض کند و به طور بالقوه به توسعه صنعت دارایی دیجیتال آسیب برساند.

علاوه‌براین، گروال انتقادات دیگری نیز به این قوانین وارد کرد که می‌تواند استارتاپ‌ها و خود IRS را به زحمت بیندازد. نگرانی او این است که مقررات پیشنهادی ممکن است استارت‌آپ‌های وب۳ را با هزینه‌های انطباق تحت تأثیر قرار دهد و مانع از نوآوری و رشد این بخش شود.

پسرفت صنعت کریپتو

مخالفت کلی گروال با مقررات پیشنهادی IRS بخشی از مخالفتی گسترده‌تر در صنعت ارزهای دیجیتال علیه آنچه به عنوان کنترل بیش از حد دولت تلقی می‌شود، است. کوین بیس و سهامداران مختلف این صنعت به طور مداوم در مورد تأثیر این قوانین بر حفظ حریم خصوصی، نوآوری و رشد کلی بخش ارزهای دیجیتال ابراز نگرانی کرده‌اند.

همین هفته گذشته، کوین بیس زنگ خطر طرح مالیات بر کریپتوی IRS را به صدا درآورد و آن را «غیرقابل درک» توصیف کرد. این صرافی مدعی شد قوانین پیشنهادی فشار زیادی بر این صنعت وارد می‌کند و در عین حال نگرانی‌های قابل‌توجهی را در مورد حفظ حریم خصوصی و نظارت به وجود می‌آورد.

با اینحال گفته می‌شود IRS، به‌ویژه در پاسخ به افزایش «شکاف مالیاتی» ناشی از عدم انطباق در فضای دارایی‌های دیجیتال، به دنبال تشدید کنترل خود بر اجرای این طرح است. طرح گزارش‌دهی مالیات بر ارزهای دیجیتال قرار است از ژانویه ۲۰۲۶ برای معاملات انجام شده در سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

منبع: کوین گیپ

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)