0

2

پاسخ دندان شکن صرافی کوین بیس به اتهامات وارد شده!

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس که یکی از بزرگترین صرافی‌های کریپتویی ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود اخیرا با اتهامی از طرف یکی از سناتورهای آمریکایی روبه‌رو شده، اما پاسخی دندان شکن به این اتهامات داده است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

چند روز پیش سناتور الیزابت وارن که به ضدیت با ارزهای دیجیتال در کشور آمریکا مشهور است، اتهاماتی را به صرافی کوین بیس وارد کرده بود که البته این صرافی هم صحبت‌های این سناتور را بی‌جواب نگذاشت.

داستان از آنجایی شروع شد که سناتور الیزابت وارن، دیدگاه خود را راجع به فرایند جذب نیرو در صرافی کوین بیس شرح داده و گفته بود این صرافی به دنبال استخدام افرادیست که سابقه قانون‌شکنی دارند تا بتواند در برابر رگولاتوری این بازار توسط دولت آمریکا مقاومت کند.

خرید ارز دیجیتال

کوین بیس به طور رسمی پاسخ خود را به اتهامات وارد شده ابراز داشت و نه تنها سخنان این سناتور را بی‌پایه و اساس دانست، بلکه اشاره کرد که این دست اتهامات به نوعی توهین به تلاش‌ها و زحمات این صرافی در ایالات متحده است. کوین بیس همچنین به الیزابت وارن پیشنهاد کرد که دست به اعمالی که باعث کم‌رنگ شدن کریپتوکارنسی در کشور می‌شود، نزند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)