0

1

آیا راه‌اندازی Hydra Pay می‌تواند منجر به افزایش قیمت کاردانو (ADA) شود؟

توسعه‌دهندگان کاردانو (ADA) اخیراً خبری از محصول جدید خود به نام «Hydra Pay» که یک سیستم پرداخت لایه دو و تسویه فوری است را به اشتراک گذاشته‌اند. در صورت استقبال خوب جامعه از این محصول، قیمت توکن ADA ممکن است دو برابر شود.

بلاک چین کاردانو سیستم پرداخت hydra pay را فعال می‌کند
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در اواسط ژانویه ۲۰۲۳، بلاک چین کاردانو استیبل کوین الگوریتمی Djed را در تست نت بومی خود راه‌اندازی کرد. پس از راه‌اندازی این استیبل کوین در مین نت در ماه فوریه، تراکنش‌های نهنگی کاردانو فوراً ۴۰۰ درصد افزایش یافت و در عرض ۳ماه، قیمت ADA افزایشی ۴۰ درصدی را تجربه کرد و در ۱۶ آوریل به اوج قیمتی ۰.۴۶ دلار رسید.

آیا Hydra Pay نیز تأثیر مشابهی بر قیمت کاردانو (ADA) خواهد داشت؟

خرید ارز دیجیتال

با توجه به مشخصات فنی Hydra Pay تراکنش‌های ارزان و سریع با توکن بومی ADA انجام می‌شوند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، حجم معاملات کاردانو ممکن است به‌طور قابل‌توجهی افزایش یابد و باعث افزایش قیمت توکن بومی آن یعنی ADA شود.

همانطور که در نمودار این رمزارز مشاهده می‌شود، افزایش مارجینی اخیر در حجم تراکنش‌های ADA باعث افزایش اندک قیمت آن در ماه جولای شده است.

در اول جولای، دارندگان کاردانو در مجموع ۷.۳۲ میلیارد کوین ADA خرید و فروش کرده‌اند و تا پایان ۹ جولای، این رقم ۷ درصد رشد کرده و به ۷.۸۵ میلیارد ADA رسیده است.

حجم تراکنش نشان‌دهندهٔ تقاضای اساسی برای محصولات و خدمات ارائه‌شده روی یک  بلاک چین است. هنگامی که این حجم افزایش می‌یابد، قیمت توکن بومی نیز معمولاً روند صعودی پیدا می‌کند.

اگر محصولی مانند Hydra Pay به طور بالقوه دامنه خدمات ارائه‌شده توسط کاردانو را گسترش دهد، تقاضا برای توکن ADA می‌تواند به‌شدت افزایش یابد.

بر اساس نمودار، ADA در حال حاضر یک افزایش ۳ درصدی قیمت را در تاریخ‌های ۶ تا ۹ جولای ثبت کرده است که علائم اولیه آنچه را که ممکن است در صورت پذیرش بالای Hydra Pay رخ دهد را از خود بروز داده است.

علاوه‌براین، در استفاده از «Hydra Pay» کاربر باید قبل از اجرای تراکنش‌ها، سرمایه خود را در یک قرارداد هوشمند به اشتراک بگذارد یا استیک کند. در صورت جذب کاربر زیاد، افزایش استیکینگ ADA می‌تواند به طور ناخواسته عرضه موجود در صرافی‌های کریپتویی را کاهش دهد.

دفاتر سفارش کل صرافی‌های کریپتویی نشان می‌دهد تقاضای ADA از عرضه صرافی‌ها پیشی گرفته است.

در حال حاضر سرمایه‌گذاران سفارشات فعالی برای خرید ۶۵ میلیون واحد کوین ADA داده‌اند. در همین حال، معامله‌گران تنها آماده فروش ۵۶.۴ میلیون ADA به قیمت‌های فعلی هستند.

نمودار عمق آنچینی بازار صرافی‌ها، توزیع قیمت سفارشات محدود را در صرافی‌های کریپتویی برجسته نشان می‌دهد.

نمودار بالا نشان می‌دهد تقاضا برای ارز دیجیتال ADA در حال حاضر به اندازه ۸.۶ میلیون کوین از عرضه آن فراتر رفته است. اگر Hydra Pay در میان سرمایه‌گذاران کاردانو به دستاوردی بزرگ تبدیل شود، عرضه آن ممکن است حتی بیشتر از این کاهش یابد.

این فشار مثبت می‌تواند به طور بالقوه قیمت ADA را به اوج جدیدی در سال جاری برساند.

با توجه به اینکه تا راه‌اندازی Hydra Pay هنوز چند ماه زمان باقی مانده و شبکه کاردانو همچنان فاد SEC رابا خود به همراه دارد، قیمت ADA احتمالاً در کوتاه مدت خنثی باقی خواهد ماند.

با این حال، داده‌های آنچینی نشان می‌دهد نزدیک به ۸۱ درصد دارندگان ارز دیجیتال ADA در حال حاضر در وضعیت زیان خالص هستند. از آنجایی که آنها به احتمال زیاد تمایلی به فروش با ضرر ندارند، افزایش قابل‌توجه تقاضا برای این رمزارز می‌تواند باعث افزایش قیمت آن در بلندمدت شود.

اگر گاوها بتوانند به محدوده بالای ۰.۳ دلار صعود کنند، نقطه عطف ۰.۳۵ دلار مقاومت مهم بعدی خواهد بود که باید به رو بالا شکسته شود.

در آن منطقه، حدود ۹۸۲ هزار سرمایه‌گذار وجود دارد که ۱۰.۶ میلیارد کوین ADA را با قیمت متوسط ​​۰.۳۵ دلار خریداری کرده‌اند. اگر آنها به محض شکست تصمیم به خروج از موقعیت خود بگیرند، قیمت ADA ممکن است دوباره کاهش یابد.

اما اگر Hydra Pay یک حرکت صعودی قوی ایجاد کند، قیمت ADA می‌تواند به اوج جدیدی در سال ۲۰۲۳ و به قیمت ۰.۵ دلار برسد.

برعکس، اگر فاد ناشی از شکایت SEC و خروج این توکن از صرافی‌ها تشدید شود و قیمت ADA به زیر ۰.۲۵ دلار سقوط کند، خرس‌ها می‌توانند جای پای خود را محکم کنند. با این حال، خوشه‌ای متشکل از ۶۹ هزار سرمایه‌گذار ۱.۶۳ میلیارد ADA را با قیمت متوسط ​​۰.۲۷ دلار خریداری کرده‌اند.

آنها می‌توانند یک حفاظ خرید پشتیبان تشکیل دهند تا از ریزش قیمت در پوزیشن ضرر خالص جلوگیری کنند. با این حال، اگر این پشتیبانی ادامه نداشته باشد، قیمت ADA می‌تواند دوباره به ۰.۲۵ دلار کاهش یابد.

منبع: بین کریپتو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)