0

0

درآمد سرمایه‌گذاری در کوین بیس بهتر از صندوق‌های معروف بیتکوین عمل کرده است

صنعت جهانی کریپتو هفته گذشته صعودی امیدوارکننده داشت، زیرا ریپل در نبرد حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به پیروزی رسید. با این حال، ارزش سهام صرافی کوین بیس (NASDAQ: COIN) در طول ماه گذشته همچنان توانسته بهتر از هر صندوق مرتبط با ارزهای دیجیتال عمل کند.

افزایش قیمت سهام کوین بیس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

طبق آمار به‌دست‌آمده از Kaiko، کوین‌بیس (COIN) دومین سودآور بزرگ در میان سهام مرتبط با بیتکوین و دیگر موارد سرمایه‌گذاری بوده است. ارزش سهام کوین بیس از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ بیش از ۶۵ درصد بازدهی را به ثبت رسانده است. ارز دیجیتال اختصاصی این صرافی یعنی COIN با قیمتی نزدیک به ۱۰۶.۱۹ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۵ درصد افزایش یافته است.

ارز دیجیتال

ETF ماینرهای بیت کوین والکری (NASDAQ:WGMI) بیشترین میزان سود را در میان سهامداران به خود اختصاص داده و از اواسط ژوئن ۲۰۲۳ افزایشی ۶۶ درصدی را به ثبت رسانده است. ETF ماینرهای بیت کوین Valkyrie در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۴ درصد افزایش یافته و در حال حاضر با میانگین قیمت ​​۱۷.۰۱ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین تراست گری اسکیل (OTCMKTS: GBTC) نیز طی ۳۰ روز گذشته بهبود خوبی از خود نشان داده است. GBTC از اواسط ژوئن نزدیک به ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است. قیمت آن در شبانه‌روز گذشته ۱.۱۷ درصد افزایش یافته و در زمان انتشار این خبر با قیمت متوسط ​​۱۹.۹۴ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی توانسته سنگر قیمتی ۳۰ هزار دلاری را طی چند هفته اخیر حفظ کند. طبق داده‌ها، قیمت بیت کوین از ۱۵ ژوئن تا کنون بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است. با این حال، این افزایش ۳ برابر کمتر از چیزی است که صرافی Coinbase به ثبت رسانده است. بیت کوین در حال حاضر با میانگین قیمت ۳۰۰۱۷ دلار معامله می‌شود.

خرید بیت کوین

منبع: کوین گیپ

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)