0

1

قیمت توکن TWT با رونمایی بایننس از کیف پول جدید خود کاهش یافت!

صرافی بایننس که در سال ۲۰۱۸ کیف پول تراست (Trustwallet) را خریداری کرده بود، حال با عرضه کیف پول جدید خود باعث کاهش ۷ درصدی توکن بومی آن شده است.

کاهش قیمت توکن TWT با رونمایی بایننس از کیف پول جدید خود
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طبق گزارش کوین مارکت کپ، این توکن در حال حاضر با قیمت ۱.۴۹ دلار معامله می‌شود که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد کاهش یافته است.

بایننس، تراست والت را در سال ۲۰۱۸ در معامله‌ای که ترکیبی از پول نقد، سهام بایننس و بخشی از توکن‌های BNB بود، خریداری کرد. ارزش توکن BNB در جولای ۲۰۱۸، ۱۴.۸۰ دلار بود که اکنون با قیمت ۲۴۴ دلار معامله می‌شود.

تراست والت محصولی است که به کاربران امکان ذخیره و استفاده از ارزهای دیجیتال را در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) می‌دهد. کیف پول تازه رونمایی شده بایننس نیز بسیار به آن شبیه است. از این کیف پول می‌توان در ۳۰ بلاک چین مختلف برای سرمایه‌گذاری، وام دادن و استقراض استفاده کرد.

خرید ارز دیجیتال

اما فرقی که دارد این است که این کیف پول فقط از طریق برنامه اصلی این پلتفرم قابل دسترسی است، که می‌تواند برای کاربرانی که آن را ندارند یا نمی‌خواهند یک حساب معاملاتی در این صرافی داشته باشند، محدودکننده باشد.

توکن TWT یک هفته قبل از عرضه کیف پول جدید بایننس روندی مثبت داشت و از چهارشنبه گذشته بیش از ۶۰٪ افزایش یافته بود. پنج روز پیش، بایننس لیست معاملات آتی TWT را در صرافی خود اعلام کرد، که شاهد افزایش حجم روزانه آن از ۸۰ میلیون دلار به حدود ۴۷۶ میلیون دلار در روز دوشنبه بود.

هنگامی که از یکی از سخنگویان بایننس پرسیده شد تراست والت چه نقشی در کنار این کیف پول جدید بایننس خواهد داشت، پاسخی نداد.

منبع: کوین دسک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)