0

0

پیش بینی میلیاردر کریپتو؛ بیت کوین 1 میلیون دلاری در راه است!

میلیاردر کریپتویی و مدیرعامل سابق BitMex نظر خود را درباره وضعیت فعلی اقتصاد و ورشکستگی بانک‌ها با فالوورهای توییترش در میان گذاشته و توصیه به سرمایه گذاری در بیت کوین کرده است.

ماهرخ شیرودی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

آرتور هیز (Arthur Hayes)، بنیانگذار و مدیر عامل سابق صرافی مشتقات ارز دیجیتال BitMEX، مجدداً تأیید کرده که معتقد است قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

وی در رشته توییتی که با بیش از 370,000 دنبال‌کننده خود در توییتر به اشتراک گذاشت، اظهار داشته که سقوط First Republic Bank آخرین سقوط در حوزه مالی نخواهد بود.

ارز دیجیتال

وی پیش‌بینی کرده که بانک منطقه‌ای دیگری به زودی با چالش‌های نقدینگی روبرو خواهد شد، زیرا فدرال رزرو آماده می‌شود تا یک بار دیگر نرخ‌های بهره را افزایش دهد. او نسبت به افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره برنامه‌ریزی شده توسط بانک مرکزی ابراز تردید کرده است. به گفته او، فدرال رزرو یا «موضوع را نمی‌فهمد» یا می‌فهمد و فقط «امید دارد و دعا می‌کند که بازار احمق باشد». در هر صورت، او معتقد است که افزایش نرخ بهره «تقریباً» تضمین می‌کند که یک بانک دیگر نیز سقوط خواهد کرد.

وی همچنین اشاره کرد که سبد وام بانک First Republic که به گفته او مملو از «وام‌های رهنی بزرگ» است و به افراد ثروتمند با نرخ‌های پایین اعطا می‌شود، پس از افزایش نرخ‌های بهره، ارزش خود را کاهش داده است. هیز حدس می‌زند که بانک بعدی که احتمالاً ورشکست خواهد شد، وام‌های قابل‌توجهی در زمینه املاک تجاری پرداخت کرده که قابلیت نقدشوندگی ندارند.

همچنین، بنیانگذار BitMEX خاطرنشان کرد که بحرانِ در حال پیشروی در بخش بانکی می‌تواند باعث تحریک یک تحول اقتصادی کلان شده و انگیزه‌ای برای صعود بیت کوین به یک میلیون دلار را فراهم کند. هیز به پیش‌بینی 1 میلیون دلاری خود مطمئن است.

وی در این رشته توییت به یک استراتژی برای سرمایه‌گذاری در این وضعیت نیز اشاره کرد و گفت که در حال بررسی نموداری است که بانک‌های ایالات متحده را با بزرگترین پرتفوی CRE (املاک و مستغلات تجاری) نشان می‌دهد. سپس، آپشن‌هایی که در این بانک‌ها ۵۰ تا ۷۵ درصد OTM (خارج از ارزش ذاتی) هستند را بررسی کرده تا آن‌ها را پس از جلسات فدرال رزرو خریداری کند.

به گزارش CryptoGlobe، در اوایل سال جاری، هیز هشدار داد که معتقد است یک اصلاح بزرگ در بازار کریپتو در راه است، اما خاطرنشان کرد که پس از آن امکان یک روند صعودی پایدار وجود دارد. وی به این صعود به شدت معتقد است.

بنیانگذار BitMEX گفته است که واکنش فدرال رزرو به بحران بانکی می‌تواند سرمایه‌گذاران را به سمت بیت کوین و فضای ارزهای دیجیتال سوق دهد. مدیر عامل سابق BitMEX معتقد است که ماهیت بیت کوین، در مقایسه با سایر ابزارهای پس‌انداز مانند طلا و املاک، می‌تواند آن را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذارانی تبدیل کند که به دنبال محافظت از ثروت خود هستند.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)