0

3

از بین بردن یک کلاهبرداری میلیون دلاری توسط بایننس

دولت ایالات متحده، پلیس تایلند و صرافی بایننس، یک کلاهبرداری ۲۷۷ میلیون دلاری رمزنگاری را سرنگون کردند.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

صرافی بایننس در یک پست، خبری مبنی بر از بین بردن یک کلاهبرداری چند میلیون دلاری داد. بایننس با اداره تحقیقات جرایم سایبری (CCIB) پلیس سلطنتی تایلند و تحقیقات امنیت داخلی ایالات متحده (HSI) برای از بین بردن یک کلاهبرداری قصابی خوک که هزاران نفر را در تایلند تحت تأثیر قرار داده بود، همکاری کرد. 

کلاهبرداری قصابی خوک زمانی اتفاق می‌افتند که مجرمان به طور مداوم اعتماد قربانیان را جلب می‌کنند، آنها را تشویق می‌کنند تا پول را به پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری جعلی واریز کنند و سپس با نمایش سودهای جعلی و وادار کردن آنها به پرداخت مبالغ بیشتر،  کلاهبرداری‌شان را ادامه ‌می‌دهند.

خرید ارز دیجیتال

CCIB با استفاده از اطلاعات بایننس و HSI، پنج عضو اصلی این گروه را دستگیر کرد و دارایی هایی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد THB (۲۷۷ میلیون دلار آمریکا) را مصادره کرد که شامل اتومبیل های لوکس، خانه ها، زمین و سایر اقلام مجلل بود. تا به حال بیش از ۳۲۰۰ قربانی گرفتار این پروژه شده‌اند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)