0

0

دویچه تلکام (Deutsche Telekom) به عنوان اعتبارسنج به شبکهٔ پالیگان می‌پیوندد

بلاک چین پالیگان (MATIC) به‌تازگی همکاری خود را با غول مخابراتی آلمانی Deutsche Telekom اعلام کرده است. در این مشارکت، دویچه تلکام به یکی از ۱۰۰ تأییدکننده یا اعتبارسنج در این شبکه اثبات سهامی (PoS) تبدیل خواهد شد. این همکاری به آن اجازه خواهد داد تا ضمن اطمینان از امنیت و تمرکززدایی پالیگان، پتانسیل فناوری بلاک چین را کشف کند.

داچه تلکام به عنوان اعتبارسنج به شبکه پالیگان می‌پیوندد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس این بیانیه، این شرکت از طریق شرکت تابعه خود یعنی Deutsche Telekom MMS، خدمات استیکینگ و اعتبارسنجی را برای شبکهٔ PoSی پالیگان و سوپرنت‌های آن ارائه خواهد کرد. درک راجر (Dirk RÖDER)، رئیس مرکز راه‌حل‌های بلاک چینی دویچه تلکام، ماهیت توسعه‌دهنده و ایمن پالیگان را برجسته کرد و از میل و اشتیاق خود برای این همکاری سخن گفت که گامی مهم در جهت پذیرش بیشتر فناوری بلاک چین و اصول Web3 از سوی کسب‌وکارها است.

ارز دیجیتال

این مشارکت نشان‌دهنده محبوبیت و پذیرش روزافزون بلاک چین Polygon در بین صنایع مختلف است. مایکل بلانک (Michael Blank)، مدیرعامل شرکت Polygon Labs، از شرکت‌های بیشتری خواست تا به این اکوسیستم ملحق شوند. پالیگان در سال جاری اقدامات چشمگیری را برای بهبود مقیاس‌پذیری خود انجام داده است. در ماه مارس، این تیم یک نسخهٔ بتا از شبکه اصلی zkEVM را بر اساس فناوری مقیاس‌بندی اتریوم منبع باز خود راه‌اندازی کرد و وعده کاهش هزینه‌های تراکنش و ساخت قراردادهای هوشمند بیشتری را بر این بستر داد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)