0

0

دوج کوین (DOGE) پس از این اعتراف ایلان ماسک پامپ قیمت شد!

قیمت Dogecoin (DOGE) دیروز برای لحظاتی ۷ درصد افزایش یافت. دلیل این میکروپامپ اخیر DOGE را می‌توان به اعتراف «فرمانده کل» فعلی توییتر یعنی ایلان ماسک نسبت داد.

پامپ قیمت دوج کوین پس از توییت ایلان ماسک
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

همانطور که مثل همیشه به رفتارهای عجیب‌وغریب این میلیاردر عادت داریم، این اعتراف اخیر وی تمی طنز داشت و در جواب سوالی از آهنگ معروف گروه Baha Men، به نام «Who Let The Dogs Out» بود. همین عبارت «من اجازه دادم سگ‌ها بیرون بیایند» با توییت‌ ایلان ماسک کافی بود تا توییت‌های با مضمون DOGE افزایش یابد، اما این تمام ماجرا نبود…

واکنش Floki Inu (FLOKI)

توکن FLOKI نیز پس از انتشار این توییت، واکنشی حتی بیشتر از Dogecoin از خود نشان داد و قیمتش نزدیک به ۱۳ درصد افزایش یافت. دور از ذهن نیست که به خاطر شوخی‌های این‌چنینی ایلان ماسک، اکنون FLOKI در مرکز توجهات قرار گیرد. نمونه دیگری از این حرکت را می‌توان در توییت هفته پیش وی مشاهده کرد، زمانی که ماسک با انتشار عکسی از سگش به نام فلوکی مدعی شد او مدیرعامل جدید توییتر است و قیمت FLOKI دو روز بعد ۱۱۱ درصد افزایش یافت.

ارز دیجیتال

پیش از این، چنین مورد مشابهی برای توکن شبکه ماسک یعنی MASK نیز پیش آمده بود که برای مدتی توسط فعالان بازار به عنوان دوج کوین بتا در نظر گرفته می‌شد. با این حال، به نظر می‌رسد هیاهوی پیرامون این توکن اکنون خوابیده است.

خرید دوج کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)