0

2

ان‌اف‌تی «V BUTERIN»؛ ادای احترام موزیکال به خالق اتریوم!

با همکاری پلتفرم Sound.xyz و آپتیمیزم، یک ان‌اف‌تی موسیقی برای ادای احترام به ویتالیک بوترین، خالق اتریوم تولید شده است. این مجموعه فری‌مینت تا کنون بیش از ۷۰٬۰۰۰ مینت داشته است و فرصت مینت تا ۱۹ ژوئن همچنان برقرار است.

ان‌اف‌تی «V BUTERIN»؛ ادای احترام موزیکال به ویتالیک بوترین، خالق اتریوم!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

دنیای کریپتوکارنسی اسطوره و اشخاص تاثیرگذار و بزرگ، کم نداشته است. از خالق بیت‌کوین، «ساتوشی ناکاموتو» گرفته تا افرادی مثل «سم بنکمن-فراید» و «چانگ پنگ ژائو CZ». اما هیچکدام از این افراد اقبالی که نصیب خالق اتریوم، «ویتالیک بوترین Vitalik Buterin» را تجربه نکرده‌اند!

خرید ارز دیجیتال

موزیکی به‌تازگی به سبک «Eurodisco» تولید شده است و به افتخار بوترین، «V Buterin» نام گرفته است.

خالقان «V Buterin»

این پروژه ایده هم‌بنیان‌گذاران پلتفرم معاملات NFTهای موسیقی، یعنی «Sound.xyz» است. «Gigamesh» به‌همراه هم‌بنیان‌گذار پروژه بهبود مقیاس‌پذیری اتریوم، آپتیمیزم، یعنی «بن جونز Ben Jones» روی این NFT کار کرده‌اند. حاصل این همکاری هم یک موسیقی جالب با ریتم موزیک معروف روسی، «Rasputin» است که در متن آن، به ویتالیک بوترین، زندگی‌ و دستاوردهایش اشاره می‌شود.

Sound.xyz؛ پلتفرم خرید و فروش ان اف تی‌های موسیقی

«V Buterin» یک NFT فری‌مینت است که روی پلتفرم Sound.xyz قرار گرفته است. این پروژه قصد دارد تا به‌نوعی از زحمات و کارهایی که بوترین برای ساخت و پیشرفت شبکه اتریوم انجام داده است، قدردانی کند. موزیک با این متن آغاز می‌شود:

خیلی وقت پیش یک انسان خارق‌العاده در روسیه متولد شد. بعدا با نمره ۴ از مدرسه اخراج شد!

برای کاهش هزینه‌ها، Sound.xyz نه با شبکه اتریوم، بلکه با پروژه لایه ۲ آپتیمیزم برای مینت همکاری کرد. آپتیمیزم نسبت به اترویم کارمزدهای کمتری دریافت می‌کند و این باعث می‌شود سود خالص‌تری نصیب هنرمندان شود.

خرید و فروش توکن آپتیمیزم (OP)

موفقیت «V Buterin»

تا کنون استقبال‌ها از این مجموعه بی‌نظیر بوده است و ۷۰٬۰۰۰ نسخه از این NFT مینت شده است. فرصت مینت این پروژه تا ۱۹ ژوئن ادامه خواهد داشت و طبیعتا استقبال‌ها از آن، بیشتر از این هم خواهد شد. «V Buterin» به‌نوعی ادغام دنیای کریپتوکارنسی و موسیقی‌ست که به یکی از بزرگان دنیای کریپتو، ویتالیک بوترین، ادای احترام می‌کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)