0

0

کاهش ۵ درصدی دوج کوین در میان راکدی بازار!

دوج کوین، بزرگ‌ترین میم کوین صنعت کریپتو در بازاری که تا حد زیادی ثابت و بدون حرکت مانده، ۵ درصد از ارزش خود را از دست داد.

کاهش قیمت دوج کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بازارهای کریپتو تا اینجای کار، در آوریل امسال تغییرات چندانی ثبت نکرده‌اند. با این حال، دوج کوین (DOGE) در میان سایر کوین‌ها تجربیات متفاوتی داشته است.

این میم کوین صبح امروز (۳ آوریل/۱۴ فروردین) به پایین‌ترین سطح روزانه ۰.۷۶ دلار سقوط کرد و در زمان انتشار این خبر به ۰.۰۷۹ دلار رسید.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط سایت CoinGecko، دوج کوین اُفتی ۵ درصدی داشته که آن را به بزرگترین ارز دیجیتال متضرر در میان ارزهای دیجیتال اصلی تبدیل کرده است.

پس از اینکه ایلان ماسک روز جمعه از قاضی خواستار رد شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری در مورد اتهامش به جرم دست داشتن در طرحی کلاهبردارانه برای حمایت از این ارز دیجیتال شد، قیمت DOGE در طول هفته همچنان رشدی ۵.۷ درصدی داشته است.

خرید ارز دیجیتال

این شکایت که در ژوئن ۲۰۲۲ تنظیم شده و شرکت تسلا و بنیاد دوج کوین را مورد هدف قرار داده، ادعا می‌کند که متهمان «با دروغ و فریب» مدعی شدند که این میم کوین «یک سرمایه‌گذاری مشروع است، در حالی که اصلاً ارزشی ندارد.»

با این حال، درخواست رد این شکایت می‌گوید که شاکیان اظهاراتی مانند «Dogecoin Rulz» یا «No highs, no lows, only Doge» را که نادرست یا گمراه‌کننده خوانده‌اند «به طوری که آنقدر مبهم و خیالی هستند که سروصدای زیادی به پا می‌کنند»، توضیح نداده‌اند.

در متن این درخواست آمده:

همچنین شاکیان هرگز توضیح نمی‌دهند که آقای ماسک و کمپانی تسلا چه خطری را از بازار پنهان کرده‌اند. به گفته شاکیان، Dogecoin بسیار سوداگرانه و پرخطر است، زیرا توسط هیچ دارایی فیزیکی یا دولتی پشتیبانی نمی‌شود، بلکه ارزش آن در «هر چیزی که شخص دیگری مایل به خرید آن در هر مقطع زمانی باشد» تعریف شده است. اما این حقایق اولیه برای هر خریدار معقولی شناخته شده بود، چراکه یکی از بنیانگذاران Dogecoin، بیلی مارکوس (Billy Markus)، بارها به آن اشاره کرده بود.

خرید دوج کوین

در شکایت خود، شاکیان همچنین مدعی شدند که Dogecoin یک اوراق بهادار است، با این حال، وکیل ماسک استدلال می‌کند «این ادعا رد می‌شود، زیرا شاکیان نمی‌توانند مدعی هرگونه اظهار نادرست یا حذف مادی شوند».

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)