0

7

صحبت‌های خالق دوج درباره هدف قیمتی بیت کوین جنجالی شد!

دوج کوین یکی از مشهورترین میم کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال است و دلیل شهرت آن علاوه بر رشدهای قیمتی تیم پشت این شبکه و خالق دوج کوین و اظهار نظرهای جنجالی وی نیز هست.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بیلی مارکوس، یکی از مغزهای متفکر پشت شبکه دوج کوین، اخیرا در یک پست در X (توییتر سابق)،‌ درباره ارزش بیت کوین صحبت کرد. عددی که مارکوس برای ارزش بیت کوین مشخص کرده حواشی زیادی را در میان دنبال کنندگان وی برانگیخته است.

خرید ارز دیجیتال

بیلی مارکوس که بعنوان یک فرد جنجالی در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و عموما به خاطر بی‌ارزش شمردن دارایی‌های دیجیتال از وی انتقاد شده، عدد 69,420 را به عنوان هدف قیمتی بیت کوین معرفی کرده است! نکته جالب این است که مارکوس صرفا برای تمسخر این عدد تصادفی را انتخاب کرده که به قیمت فعلی بیت کوین بسیار نزدیک است.

البته دنبال کنندگان خالق دوج در X هم بیکار ننشسته‌اند و کنایه‌های زیادی به وی زده‌اند. بطور مثال یکی از فالوورهای مارکس با تمسخر به وی گفته که احتمالا منظورش 694,200 دلار بوده است.

قیمت دوج کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)