0

3

دوج کوین به میادین بازگشت و گوی رقابت را از شیبا و PEPE ربود

دوج کوین به میادین بازگشت و محبوب‌ترین ارز شد
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بر اساس گزارش جدید پلتفرم IntoTheBlock، حجم معاملات کوتاه‌مدت با محوریت میم کوین‌ها به شدت افزایش یافته و در این بین، دوج کوین به عنوان انتخاب اول تریدرهای کوتاه‌مدت برجسته شده است. این گزارش نشان می‌دهد که دوج کوین طی هفت روز گذشته بیشترین تعداد معامله‌گر کوتاه‌مدت را جذب کرده است، در حالی که سایر میم کوین‌های محبوب نتوانستند به این سطح از توجه برسند.

به گزارش IntoTheBlock، دوج کوین در صدر لیست میم کوین‌هایی قرار دارد که معامله‌گران کوتاه‌مدت به آن روی آورده‌اند. طی هفته گذشته، تعداد ۱۱۰ هزار معامله‌گر کوتاه‌مدت در حال خرید دوج کوین بوده‌اند. در مقایسه، شیبا اینو (SHIB) و DEGEN هر دو تقریباً ۲۳ هزار معامله‌گر فعال داشتند، با این حال، ارزش بازار DEGEN تنها ۱۰ درصد ارزش بازار شیبا اینو است.

گزارش IntoTheBlock از وضعیت محبوب‌ترین میم‌کوین‌ها
بازگشت دوج کوین به میادین

همچنین، PEPE نیز با ۱۹ هزار معامله‌گر فعال در هفته گذشته، در جایگاه بعدی قرار دارد. دیگر میم کوین‌های کوچک‌تر مانند Coq Inu، Turbo، Mog Coin و MAGA نیز در این مدت شاهد حضور ۴ هزار معامله‌گر کوتاه‌مدت بوده‌اند.

همزمان با این حجم معاملات، تحلیلگر کریپتو علی مارتینز در توییتی اعلام کرده که دوج کوین در آستانه یک رشد بزرگ قرار دارد. او با اشاره به نمودار دوج کوین، نشان داده که این رمزارز در حال خروج از یک مثلث نزولی چند ساله است که از سال ۲۰۱۵ تاکنون شکل گرفته. مارتینز اضافه کرده که قبل از این رشد بزرگ، دوج کوین معمولاً با یک افزایش ۲۰۰ درصدی و سپس یک اصلاح ۶۰ درصدی همراه بوده است.

در کنار این تحلیل‌ها، IntoTheBlock نیز اعلام کرده که نهنگ‌های بزرگ دوج کوین در طی یک هفته گذشته، ۲.۰۷ میلیارد واحد دوج کوین خریداری کرده‌اند که بزرگترین خرید از ژانویه امسال محسوب می‌شود.

هم‌اکنون دوج کوین در قیمت ۰.۱۰۸۲۰ دلار معامله می‌شود و طی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۲ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این رمزارز همچنان ۷ درصد کمتر از قیمت ۰.۱۱۵۰۹ دلاری خود در تاریخ ۷ اکتبر است. شیبا اینو نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۴۵ درصد رشد داشته، اما هنوز از کاهش ۱۳.۱۷ درصدی خود از تاریخ ۷ اکتبر بهبود نیافته و هم‌اکنون در قیمت ۰.۰۰۰۰۱۶۹۷ دلار معامله می‌شود.

منبع: یوتودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)