0

7

دوج کوین جایگاه خود را بین 10 ارز برتر بازار پس گرفت!

همزمان با رشد بازار ارزهای دیجیتال و صعود بیت کوین، میم کوین دوج نیز توانسته در یک روز رشد خوبی را تجربه کند و به جمع ۱۰ ارز برتر بازار بازگردد.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

روز گذشته دوج کوین رشدی بیش از ۷ درصدی را تجربه کرد و قیمت آن به محدوده ۰.۰۸۷ دلار رسید. رشد قیمت دوج کوین باعث افزایش مارکت کپ آن و در نتیجه بازگشت این میم کوین محبوب بین ۱۰ ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال شد.

دوج کوین برای مدتی از جمع ده ارز دیجیتال برتر بازار خارج شده بود ولی بار دیگر با قدرت به بازی بزرگان بازگشته است. یکی از دلایل افت دوج در این مدت چند منظوره نبودن اکوسیستم آن است؛ به این معنی که امکان توسعه قراردادهای هوشمند، Dappها و … بر بستر آن امکان پذیر نیست. در صورتی که میم کوین‌های تازه‌تر بازار از امکانات جذاب‌تری برخوردار هستند.

با این حال به نظر می‌رسد دوج کوین با بازگشت به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار، قصد دارد به فعالان مارکت ثابت کند که حالا حالاها قصد ندارد میدان را برای رقبای تازه وارد خود خالی کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)