0

0

صعود ادامه‌دار چیلیز (Chiliz) در میان تب جام جهانی؛ آیا رسیدن به ۰.۴ دلار ممکن است؟

نمودار ارزش رمزارز چیلیز (CHZ) نشانه‌های از شروع روند صعودی را از خود نشان داده است، زیرا با وجود اینکه بحران صرافی FTX عمیق‌تر شده است، قیمت CHZ نیز به بالای محدوده کانال مقاومتی خود رسیده و روند صعودی خود را آغاز کرده است.

ارز دیجیتال Chiliz به روند صعودی خود در میان تب جام جهانی ادامه می‌دهد
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) با وضعیت فعلی بازار بالای ۰.۲۵ دلار معامله می‌شود، زیرا اوضاع برای اکثر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران نامشخص به نظر می‌رسد. قیمت CHZ از کف ۰.۲ دلار در بازه زمانی روزانه جهش رو به بالا داشته است، زیرا هدف قیمت آن بر اساس میانگین متحرک نمایی‌اش (EMA) برای صعود به ۰.۴ دلار و بالاتر قرار گرفته است.

تغییرات قیمتی چیلیز (CHZ)  که در چند وقت اخیر رخ داده است و با توجه به اینکه جام جهانی نیز شروع شده، دلگرم‌کننده بوده است. پس از حماسه صرافی FTX که بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران را به دردسر انداخته، تغییرات قیمت Chiliz (CHZ) دلایل زیادی را برای امیدواری ایجاد کرده است. اثر دومینو ورشکستگی صرافی FTX و سایر سرمایه گذاران بزرگ درگیر آن، بازار را در حالت سکون قرار داده است. دلیل آن نیز این است که هفته‌های گذشته شاهد عملکرد خوب قیمت بیت کوین (BTC) بودیم، که از پایین‌ترین سطح ۱۹۲۰۰ دلار به بالاترین سطح قیمت روی ۲۱۶۰۰ رسیده بود. از آن به بعد بازار هنوز حرکت بزرگی انجام نداده است. البته تب جام جهانی بیشتر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را به خود مشغول کرده و حس درونی آن‌ها را نسبت به روند نزولی اخیر بازار تغییر داده است. (داده‌ها برگرفته از صرافی بایننس است)

ارز چیلیز (CHZ) چیست؟ آشنایی با قهرمان جام جهانی رمز ارزها!

تجزیه و تحلیل قیمت لایت کوین چیلیز

چند روز گذشته پر از آشفتگی‌های فراوان در فضای کریپتوکارنسی بوده است، به‌طوری که بسیاری از آلت کوین‌ها پس از از دست دادن سطوح حمایتی کلیدی خود که مانع کاهش قیمت آن‌ها شده بود، تلاش کرده‌اند تا دوباره قدرت خود را نشان دهند.

عدم قطعیت فعلی پیرامون بازار دارایی‌ها دیجیتال منجر به عدم تمایل معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به خرید آلت‌کوین شده است، زیرا هیچ اطمینانی وجود ندارد که به این زودی‌ها قیمت آن‌ها افزایش پیدا کند.

اخبار مرتبط با صرافی FTX به شدت بر قیمت CHZ تأثیر گذاشت و قیمت را به وسیله‌ی یک حرکت مارپیچ به منطقه ۰.۲ دلار فرستاد، اکنون قیمت آن به دلیل افزایش موقتی تقاضا به منظور جلوگیری از فروش آن، درحال جهش از این محدوده است.

با فرارسیدن جام جهانی، انتظار‌ها برای افزایش قیمت CHZ به عنوان توکن هواداری و جامعه مرتبط با جام جهانی فوتبال بالاتر رفته است.

اکنون قیمت CHZ از محدوده فعلی خود جهش کرده و قدرت زیادی را برای رسیدن به منطقه ۰.۲۵ دلار نشان داده است، و احتمالا با ادامه همین روند قیمت آن به ۰.۴ دلار خواهد رسید. البته قیمت CHZ باید بالای ۰.۳ دلار باقی بماند تا نشانه‌های رسیدن آن به ۰.۴ دلار قوی‌تر شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)