0

0

با رشد ۵۰ درصدی، یک نهنگ اتریوم اکنون SHIBهایی به ارزش ۲۲۸ میلیون دلار دارد!

با سود ۵۰ درصد، یک نهنگ اتریوم اکنون SHIBهایی به ارزش ۲۲۸ میلیون دلار دارد!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

به گفته شرکت ردیابی بلاک چین WhaleStats، یکی از نهنگ‌های عظیم اتریوم که بیش از ۱۸ تریلیون توکن SHIB داشته، اکنون ارزش این ‌توکن‌هایش به ۲۲۸ میلیون دلار رسیده است.

جدای از اتریوم (ETH)، این نهنگ که هنوز هویتش مشخص نیست، ۷۵ درصد از کل انباشت رمزارزی خود را تا زمان نگارش این خبر به میم کوین SHIB اختصاص داده است.

با توجه به آمار سایت CoinMarketCap، نهنگ مذکور ششمین سهام بزرگ SHIB را در اختیار دارد و ۱.۸۸ درصد از کل عرضه این کوین را به خود اختصاص داده است.

دیگر توکن‌های برجسته در کیف پول نهنگ‌های بازار عبارتند از: Polygon (MATIC) و توکن سرویس غیرمتمرکز اوراکل یعنی Chainlink (LINK).

با توجه به داده‌های WhaleStats، به نظر می‌رسد که سایر نهنگ‌های اتریوم نیز با تخصیص بخش اعظمی از کیف پول خود به توکن SHIB، در حال پیروی از این الگو هستند. به استثنای استیبل کوین‌ها و خود اتریوم، SHIB در حال حاضر بزرگترین دارایی ذخیرشده در بین هزار نهنگ برتر اتریوم است.

SHIB سال جدید را با سرعت رشد بالا آغاز کرده است و تا به امروز با افزایشی نزدیک به ۵۰ درصد به ۰.۰۰۰۰۱۲۰۶ دلار در زمان نگارش این خبر رسیده است.

منبع: Tradingview

حرکت قیمت و انباشتِ نهنگیِ SHIB زمانی اتفاق می‌افتد که اکوسیستم شیبا اینو، بلاک چین لایه دو خود یعنی شیباریوم (Shibarium) را راه‌اندازی کند.

Bone ShibaSwap (BONE)، توکنی که برای خرید گس در شیباریوم استفاده خواهد شد، از ابتدای سال نیز شاهد پیشرفت‌هایی بوده است. BONE تا به امروز ۶۰ درصد رشد داشته است و اکنون با قیمت ۱.۴۰ دلار معامله می‌شود.

 خبر راه‌اندازی شیباریوم در اوایل این ماه توسط سازندگان شیبا اینو منتشر شد، اما هنوز تاریخ مشخصی برای این لانچ تعیین نشده است.

پیش از این، سایت خبری Coincu نیز گزارش داده بود که دارایی‌های شیبا اینو (SHIB) بزرگترین نهنگ‌های اتریوم (ETH) جهان در کمتر از یک هفته، صدها میلیون دلار افزایش یافته است.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)