1

5

تنها ۱ روز تا دریافت توکن داگز (DOGS) فرصت دارید!

آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

اخیرا شایعاتی مبنی بر لیست شدن توکن داگز شنیده می‌شود. گفته می‌شود که داگز به‌زودی در صرافی‌های معتبر کو‌کوین (KuCoin)، بای‌بیت (ByBit)، و گیت.آی‌او (Gate.io) لیست می‌شود. این رویداد قرار است در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) و در ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران روی دهد.

هم‌زمانی لیست شدن توکن داگز با سالگرد تأسیس تلگرام

۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) با سالگرد تأسیس تلگرام هم‌زمان است. بنابراین احتمال لیست شدن توکن داگز (DOGS) در این تاریخ دور از انتظار نیست. زیرا ربات تلگرامی داگز در اصل با سنجش سن اکانت تلگرامی کاربران، توکن اهدا می‌کند.

لیست شدن توکن داگز
لیست شدن توکن داگز

تیم توسعه‌دهنده داگز در یک پست کانال رسمی تلگرام پروژه که در تاریخ ۱ آگوست (۲۱ مرداد) منتشر شد، به نزدیک شدن سالگرد تأسیس تلگرام اشاره کرد و گفت:

آیا می‌دانستید که ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) روز تولد تلگرام است؟ ما هم برای شما یک سورپرایز داریم که به مناسبت آن جشن خواهید گرفت.

این پست‌ باعث افزایش گمانه‌زنی‌ها پیرامون لیست شدن توکن داگز شده است. البته طبق اطلاعیه چنل رسمی داگز در تلگرام، زمان دریافت توکن در تاریخ ۱۴ آگوست به اتمام می‌رسد. امّا در رابطه با عرضه توکن، به طور رسمی اطلاعیه‌ای منتشر نشده است. Dogs اضافه کرد که در همان روز ۱۴ آگوست، زمان عرضه توکن DOGS$ را منتشر می‌کند.

با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال پول نو، توکن‌های داگز خود را بلافاصله پس از لیست شدن، بفروشید.

1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدرضازبید
احمدرضازبید
1 ماه قبل

عالی

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (1)