0

5

همکاری کالکشن ان‌اف‌تی «Doodles» و برند «کراکس Crocs»

برند ان اف تی «Doodles» همکاری جدیدی را با برند «کراکس Crocs» آغاز کرده است. احتمالا برند کراکس که برای تولید صندل‌های راحت و جذاب شناخته می‌شود زا بشناسید. هدف این دو برند از این همکاری، ادغام دو دنیای فیزیکی و دیجیتال با یکدیگر است. محصول مشترک این دو شرکت در ۲۹ آگوست و با هدف ترکیب دنیای فشن و دیجیتال، روانه بازار خواهد شد.

همکاری کالکشن ان‌اف‌تی «Doodles» و برند «کراکس Crocs»
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

از مهم‌ترین محصولات این همکاری، باید به صندل‌های اختصاصی «Doodles x Crocs» اشاره کرد. این صندل‌ها از «Jibbitz»های اختصاصی خودشان هم بهره‌مندند. جیبیتزها اکسسوری‌های هستند که می‌توان آن‌ها را روی صندل‌های کراکس نصب کرد.

«جولیان هالگویین Julian Holguin»، مدیر عامل شرکت Doodles گفته است:

از همکاری با کراکس بسیار هیجان‌زده هستیم. ترکیب استایل و کاراکترهای خاص دنیای ما با صندل‌های کراکس، ترکیب بسیار جذابی از آب درآمده است. تیم ما بسیار از این همکاری لذت برد چرا که همکاری ما با تیمی بود که از فعالیت در مسیرهای نو و تازه، ترسی ندارد. برند کراکس در این همکاری خیلی دوست داشت تا روش‌های جدید را برای تولید و ارائه محصولات جذاب و دوست‌داشتنی امتحان بکند.

ارز دیجیتال

همکاری این دو برند نشان می‌دهد که Doodles قصد دارد تا دنیای وب ۳ را به مردم بیشتری در دنیا نشان بدهد. برخلاف بسیاری از مجموعه‌های NFT دیگر که تنها با کامیونیتی و هولدرهای خودشان توجه می‌کنند.

Doodles x Crocs

خریداران این صندل‌ها، با هر خرید یک «Crocs Box» هم دریافت خواهند کرد. در این بسته مجوز خرید ۲ محصول پوشیدنی دیگر از Doodles و یک «Beta Pass» قرار دارد. Beta Pass بلیتی برای ورود به «Doodles’ Stoodio» است که در آن می‌توان کاراکترهای جیدی و شخصی‌سازی‌شده Doodles خلق کرد.

در این دنیای مجازی، کاربران می‌توانند برای کاراکترهای Doodle خود از محصولات کراکس استفاده کنند. محصولاتی از کراکس که در این دنیای مجازی قابل استفاده است، در همان «Crocs Box» قرار دارند. هرکدام از این کراکس باکس‌ها، سطوح کمیابی متفاوتی و نقش‌های دست‌نویسی دارند که توسط تیم Doodles خلق شده‌اند.

«هایدی کولی Heidi Cooley»، مدیر ارشد بازاریابی (CMO) در کراکس می‌گوید:

ما به همراه هم مجموعه‌ای را ارائه می‌کنیم که حاصل خلاقیت جمعی و جامعه طرفداران خاص ماست. مجموعه‌ای که قصد دارد دنیاهای دیجیتال و فیزیکال را به یکدیگر پیوند بزند.

مجموعه «Doodles x Crocs» در ۲۹ آگوست از طریق «doodles.app» قابل خریداری خواهد بود. هولدرهای مجموعه اصلی Doodles می‌توانند یک روز زودتر و در ۲۸ آگوست این مجموعه را خریداری کنند. علاوه بر امکان مینت کردن زودتر مجموعه، هولدرها از تخفیف هم برخوردارند. هولدرها این کالکشن را با قیمت ۹۹ دلار و افراد دیگر با قیمت ۱۲۰ دلار خریداری خواهند کرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)