0

1

با انجام این بازی در تلگرام، ۱۵۰۰۰ بلوکوین (BLU) دریافت کنید!

دریافت بلوکوین رایگان
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

امروز، ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۴ مهر ۱۴۰۳)، گیم کمیونیتی تلگرام در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده که کاربران می‌توانند با شرکت در یک مأموریت ویژه در بازی TapDaDoge، به‌راحتی ۱۵,۰۰۰ بلو کوین رایگان دریافت کنند. این اطلاعیه به کاربران راهکاری سریع و جذاب برای کسب بلو کوین بیشتر ارائه می‌دهد که برای مدت محدودی در دسترس است.

اطلاعیه کانال GAMEE Community در تلگرام
اطلاعیه کانال GAMEE Community در تلگرام

بازی TapDaDoge در تلگرام به مدت محدودی در دسترس است. اگر به دنبال دریافت ۱۵,۰۰۰ بلو کوین رایگان هستید، این یک فرصت عالی است که نباید از دستش بدهید. کافی است وارد بازی شوید و ماموریت TapDaDoge را که اکنون در اپلیکیشن فعال شده، به پایان برسانید. با تکمیل این ماموریت، بلافاصله ۱۵,۰۰۰ بلو کوین به حساب شما اضافه می‌شود و می‌توانید با این امتیاز سرعت استخراج ارزهای خود را افزایش دهید.

این بازی مشابه بازی محبوب دایناسور کروم است. در TapDaDoge باید با لمس صفحه از موانع عبور کنید و هر چه پیش بروید، بلو کوین‌های بیشتری به دست می‌آورید. اما این فرصت محدود است، پس سریع‌تر وارد بازی شوید و ماموریت خود را تکمیل کنید!

برای شروع، به کانال رسمی بازی در تلگرام مراجعه کنید: لینک بازی TapDaDoge

عجله کنید! فقط زمان محدودی برای دریافت بلو کوین‌های اضافی دارید!

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)