0

2

ایلان ماسک ابتکارات کریپتویی جاه‌طلبانه خود را به X می‌آورد!

یکی از کارشناسان معروف کریپتو به اسم  CryptosRUs، بینش‌هایی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد ایلان ماسک، احتمالاً از پروژه‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال خود در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد.

ادغام نوآوری های کریپتویی ایلان ماسک در پلتفرم x
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

طی گفتگویی زنده در تاریخ ۲۷ اکتبر، CryptosRUs این فرضیه را مطرح کرد که ماسک قصد دارد شبکه ایکس (توییتر سابق) را به یک «برنامه مالی» تبدیل کند که احتمالاً عملکرد بهتری از سیستم‌های بانکی مرسوم دارد و آپشن‌هایی از تراکنش‌های رمزارزی را در خود جای خواهد داد. بسیاری از این گمانه‌زنی‌ها از مصاحبه اخیر ماسک که توسط The Verge منتشر شده، نشأت می‌گیرد.

ماسک به‌تازگی در مصاحبه‌ای شرکت کرده و در آن در مورد برنامه‌های خود برای تبدیل X به یک برنامه مالی تا سال ۲۰۲۴ گفتگو کرده است.

طرز صحبت او به گونه‌ای بود که گویی این تغییر همه‌چیز از پول سنتی تا اوراق بهادار و حتی ارزهای دیجیتال را در بر می گیرد و کل چشم‌انداز مالی را متحول خواهد کرد. در اصل، جاه‌طلبی او این است که ایکس را به یک پلتفرم کامل برای همه نوع تراکنش‌های مالی تبدیل کند.

این تحلیلگر معتقد است ماسک می‌خواهد به آرزوهایی که برای پی پل (PayPal) قبل از خرید آن توسط eBay داشت، دست یابد. ماسک با قرار دادن قابلیت‌های ارزهای دیجیتال در ایکس می‌تواند به طور بالقوه صنعت مالی موجود را به چالش بکشد و دست به نوآوری بزند.

این کارشناس پیش‌بینی می‌کند ماسک ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، دوج کوین (DOGE) و احتمالاً سایر ارزهای دیجیتال را در پلتفرم ایکس ادغام خواهد کرد. این برنامه همچنین ممکن است از شبکه لایتنینگ برای تراکنش‌های سریع استفاده کند و یک کیف پول و صرافی ارز دیجیتال درون برنامه‌ای ارائه دهد.

به گفته CryptosRUs، اگر ماسک این برنامه‌ها را محقق کند، می‌تواند پذیرش ارزهای دیجیتال را تا حد زیادی تسریع کند. اگر این برنامه با تأیید راه‌اندازی ETFهای بیتکوین و تنطیم مقررات جدید در سال ۲۰۲۴ همراه شود، صنعت کریپتو شاهد پیشرفت چشمگیری خواهد بود.

سال ۲۰۲۴ سال خارق‌العاده‌ای خواهد بود؛ SEC احتمالاً با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود، رویداد هاوینگ بیت‌کوین، کاهش احتمالی نرخ بهره و عرضه ETF اسپات بیتکوین را خواهیم داشت و فراموش نکنیم، برنامه‌های در انتظار تأییدی نیز برای ETFهای اسپات اتریوم وجود دارد.

به نظرم با انتخابات ریاست جمهوری که پیش رو داریم، احتمالاً شاهد تورم بیشتری در سراسر جهان خواهیم بود. این امر می‌تواند افراد بیشتری را به سمت بیتکوین سوق دهد. من واقعاً به سال ۲۰۲۴ خوشبین هستم.

این تحلیلگر معتقد است اگر ماسک با موفقیت کریپتوکارنسی را در توییتر ادغام کند، قیمت ارزهای دیجیتال ممکن است افزایش چشمگیری داشته باشند. طبق پیش‌بینی او، بیتکوین تا پایان سال ۲۰۲۴ شاید به ۱۲۵ هزار دلار برسد و قیمت دوج کوین نیز ممکن است به اوج تاریخی خود ۰.۷ دلار برگردد و احتمالاً تا سال ۲۰۲۵ حتی به ۵ دلار یا بیشتر برسد.

منبع: کیونتری

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)